شماره: 494811 تاریخ : 1398/09/17-09:09:01

بازدید مدیر امور اعتباری بانک مسکن از پروژه های مسکن مهر برازجان

مدیر امور اعتباری ضمن ارایه راهکارها و پیشنهادات لازم، خواستار تعیین تکلیف پروژه های ناتمام از طریق واگذاری پروژه های مشکل دار به بخش خصوصی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن، مرتضی صالحی شهرابی رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای و عقیل زینلی مدیرشعب استان بوشهر به همراه فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از پروژه های نیمه تمام مسکن مهر برازجان بازدید و راهکارهایی جهت به اتمام رساندن پروژه ها ارایه کردند.

در بازدید از پروژه های مسکن مهر برازجان که فرزاد رستمی مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهر و معاونین وی نیز حضور داشتند به بررسی پروژه های نیمه تمام مسکن مهر از جمله پروژه های سماسد، سحر بتن لیلان و... پرداختند و علمداری ضمن ارایه راهکارها و پیشنهادات لازم، خواستار تعیین تکلیف و تکمیل پروژه های ناتمام از طریق واگذاری پروژه های مشکل دار به بخش خصوصی و پیمانکاران توانمند با ارایه جدول زمانبندی جدید از طرف پیمانکاران این پروژه ها و تضمین معرفی اعضاء همراه و همسو با بانک شد.

علمداری مدیر امور اعتباری اذعان داشت: با تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان پیش بینی می شود جمعیت بسیار بالایی در این پروژه ها ساکن شوند که این مهم جز در سایه تلاش و کوشش کارکنان بانک مسکن میسر نخواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به اهمیت تسریع در اتمام طرح های مسکن مهر و تحویل واحدها به متقاضیان، از اداره کل راه و شهرسازی انتظار داریم روند تکمیل و تحویل واحدها را سرعت داده تا بانک نیز با انجام فروش اقساطی، مطالبات خود را وصول نماید.

وی افزود: بانک مسکن در نظر دارد هر چه سریعتر این واحدها را تکمیل کند و توام با تامین خدمات زیربنایی و زیرساختی واحدهای مزبور، مقدمات فروش اقساطی، افتتاح و تحویل آن‌ها به متقاضیان را فراهم کند.

علمداری در این دیدار به سوالات مسوولین اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص مسائل مربوط به تامین مالی مسکن مهر ، بحث فروش اقساطی واحدها، مسائل مربوط به متمم جدید تسهیلات مسکن مهر و ... سایر موضوعات مرتبط با تسهیلات این پروژه ها پاسخ داد.

وی با اشاره به همکاری مطلوب میان مسوولان مرتبط با پروژه مسکن مهر و هم‌عقیده بودن دست‌اندرکاران ساخت این واحدها در موضوع ضرورت تکمیل واحدهای باقی مانده،تامین خدمات زیربنایی و روبنایی،افتتاح و فروش اقساطی واحدها گفت: لازم است با افزایش همکاری‌های متقابل،پرونده مسکن مهر در اسرع وقت بسته شود وهمه واحدها تعیین تکلیف شود.

سپس زینلی مدیر شعب استان بوشهر نیز با ذکر اهمیت و جایگاه فروش اقساطی پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: مدیریت استان بوشهر با برنامه ریزی و اشراف کامل در نحوه پرداختی ها به پیمانکاران مسکن مهر و روند فروش اقساطی واحدها از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود به منظور تسریع در به پایان رساندن پروژه های مسکن مهر بهره خواهد برد.

فرزاد رستمی، حضور علمداری در استان را مایه خیر برکت و باعث دلگرمی مجموعه دانست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بانک مسکن و مساعدت و همراهی مدیریت استان در اعطای تسهیلات طرح مسکن مهر تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر با همت و تلاش هرچه بیشتر بانک مسکن شاهد تحویل تمامی واحدها به متقاضیان و اتمام پروژه مسکن مهر باشیم.

رستمی با بیان اینکه عمده مالکان واحدهای باقی مانده مسکن مهر مستاجر هستند، تاکید کرد: تکمیل هر چه سریعتر مسکن مهر و تحویل این پروژه ها می تواند به کنترل بازار کمک کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-مدیر-امور-اعتباری-بانک-مسکن-از-پروژه-های-مسکن-مهر-برازجان.bos