پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511272 تاریخ : 1399/02/01-14:25:23
,2,
ایجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقاء کیفیت خدمات بانکی

معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن خبر داد:

ایجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقاء کیفیت خدمات بانکی

منصور یوسفی نیا معاون برنامه ریزی و فناوری ضمن بیان این مطلب افزود : بانک صنعت و معدن به منظور افزایش سرعت و سهولت در دسترسی به خدمات بانکی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان اقدام به راه اندازی طرح خدمت با همکاری بانک شهر نموده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک صنعت و معدن، با راه اندازی این طرح، امکان همکاری مشترک دو بانک در بهره گیری از فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هردو بانک فراهم شده است.
وی بیان داشت : مشتریان بانک صنعت و معدن می توانند در کلیه شعب در سطح کشور از دو سرویس وصول چک های عادی هر دو بانک تا سقف دو میلیارد ریال و عملیات واریز وجه به حسابهای متمرکز تا سقف 328 میلیون ریال با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی استفاده نمایند.
مهندس یوسفی نیا در این خصوص گفت: اجرای این طرح یکی از رخداد های مهم در حوزه استقرار بانکداری الکترونیکی است و زمینه ساز ایجاد شبکه بین بانکی خواهد بود. به عبارت دیگرشعب قادر به پذیرش مشتریان هر دو بانک بوده و گام مهمی جهت دسترسی آسان مشتریان به پایانه های خدمات بانکی خواهد بود.
وی همچنین اضافه کرد این خدمت با استفاده بهینه از ظرفیت مشترک شعب بانک صنعت و معدن و بانک شهر به منظور صرفه جویی و کاهش هزینه های سرمایه گذاری در زمینه توسعه فیزیکی بانک ها ایجاد و اجرا شده است. همچنین واریز به حساب و دریافت چک های هردو بانک بصورت لحظه ای از مزایای این طرح می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران