شماره: 511272 تاریخ : 1399/02/01-02:25:23

معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن خبر داد:

ایجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقاء کیفیت خدمات بانکی

منصور یوسفی نیا معاون برنامه ریزی و فناوری ضمن بیان این مطلب افزود : بانک صنعت و معدن به منظور افزایش سرعت و سهولت در دسترسی به خدمات بانکی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان اقدام به راه اندازی طرح خدمت با همکاری بانک شهر نموده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک صنعت و معدن، با راه اندازی این طرح، امکان همکاری مشترک دو بانک در بهره گیری از فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هردو بانک فراهم شده است.
وی بیان داشت : مشتریان بانک صنعت و معدن می توانند در کلیه شعب در سطح کشور از دو سرویس وصول چک های عادی هر دو بانک تا سقف دو میلیارد ریال و عملیات واریز وجه به حسابهای متمرکز تا سقف 328 میلیون ریال با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی استفاده نمایند.
مهندس یوسفی نیا در این خصوص گفت: اجرای این طرح یکی از رخداد های مهم در حوزه استقرار بانکداری الکترونیکی است و زمینه ساز ایجاد شبکه بین بانکی خواهد بود. به عبارت دیگرشعب قادر به پذیرش مشتریان هر دو بانک بوده و گام مهمی جهت دسترسی آسان مشتریان به پایانه های خدمات بانکی خواهد بود.
وی همچنین اضافه کرد این خدمت با استفاده بهینه از ظرفیت مشترک شعب بانک صنعت و معدن و بانک شهر به منظور صرفه جویی و کاهش هزینه های سرمایه گذاری در زمینه توسعه فیزیکی بانک ها ایجاد و اجرا شده است. همچنین واریز به حساب و دریافت چک های هردو بانک بصورت لحظه ای از مزایای این طرح می باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ایجاد-و-توسعه-طرح-خدمت-با-هدف-ارتقاء-کیفیت-خدمات-بانکی.bos