پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466437 تاریخ : 1398/03/28-11:53:56
,17,
افتتاح بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی آگروفود از امروز

افتتاح بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی آگروفود از امروز

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود که یکی از مهم­ترین رویدادهای سالانه صنعت غذایی و کشاورزی در منطقه است، از امروز آغاز به کار می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این نمایشگاه با حضور 765 شرکت داخلی و 160 شرکت خارجی از 20 کشور جهان فعالیت خود را آغاز می کند و کشورهای اسپانیا، اتریش، آلمان، ایتالیا، اسلواکی، امارات متحده عربی، اندونزی، برزیل، ترکیه، تونس، چین، دانمارک، روسیه، سوئیس، گرجستان، لهستان، مغولستان، هلند، هند و یونان در آن شرکت می کنند.

فضای اختصاص داده شده به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود بالغ بر 70 میلیون مترمربع است و گروه های کالایی آن شامل: ایران فود (فرآورده ها و محصولات غذایی)، ایران فودتک (ماشین آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذایی، بسته بندی و تجهیزات جانبی) و ایران آگرو (صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط) است.

ارزش صادرات محصولات کشاورزی و غذایی کشورمان در 9 ماهه نخست سال 97 بالغ بر 4 میلیارد و 765 میلیون دلار بوده است و نسبت به سال گذشته رشدی 14 درصدی را نشان می دهد؛ عمده اقلام صادراتی محصولات کشاورزی و غذایی کشورمان شامل انواع میوه های درختی، انواع سبزیجات، محصولات جالیزی، شیر و فرآورده های آن، زعفران، ماهی و میگو است. مقصد این محصولات نیز عمدتا کشورهای عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، پاکستان، روسیه، هند، ترکیه، ویتنام، ترکمنستان و آلمان هستند.

براساس این گزارش، با توجه به تاکید ویژه مدیریت شرکت سهامی نمایشگاه­های بین المللی ج.ا.ایران نسبت به حمایت از شرکت­های دانش بنیان و استارت آپ­ها، در کنار سالنهای برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود، سالنهایی هم به ارائه توانمندی­های این شرکت­ها در حوزه های مرتبط با محصولات کشاورزی و غذایی اختصاص داده شده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود از 28 تا 31 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران (سایت تهران) برپا است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 364
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران