پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189258 تاریخ : 1395/02/18-12:42:52
,9,17,10026,10027,
90 درصد جمعیت فعال استان قم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی قم:

90 درصد جمعیت فعال استان قم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی قم از پوشش 90 درصدی جمعیت فعال این استان از خدمات تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در سال جاری، ارائه خدمات مطلوب در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران را پیگیری می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,  سید مجتبی موسوی در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک های صنعتی قم اظهار داشت: در این استان 14 هزار و 700 کارگاه فعال مشمول قانون تامین اجتماعی وجود دارد که 60  درصد از این کارگاهها، صنفی هستند.

وی افزود: همکاری با صنعت و تولید از مهمترین سیاستهای تامین اجتماعی است و معتقدیم در سایه تعامل مطلوب و همکاری صادقانه می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.
موسوی کارفرمایان و تولید کنندگان را یکی از شرکای خوب تامین اجتماعی نام برد و گفت: همکاری دو سویه کارفرمایان و تامین اجتماعی به پویایی تولید می انجامد و همین امر می تواند در رفع مسائل فی مابین موثر باشد.
وی با اشاره به این که ارائه مستندات قانونی و مدارک مثبت در زمان حسابرسی و نیز بازرسی کارگاهها از سوی کارفرما به نفع آنهاست، اظهار داشت: کارفرمایان نهایت همکاری را با حسابرسان و بازرسان کارگاهی تامین اجتماعی داشته باشند و اگر هم اعتراضی به مبالغ بدهی ایجاد شده دارند می توانند با توجه به ماده 42 و 43 قانون تامین اجتماعی درخواست بررسی در هیات های بدوی و تجدیدنظر کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم نیز در این نشست گفت: خدمات خوب سازمان تامین اجتماعی، امنیت و آرامش اجتماعی شاغلان بخش تولید و خانواده های آنان را فراهم می کند.
مهندس امیر طیبی نژاد افزود: فعال شدن صنعت وتولید، پویایی تامین اجتماعی را به دنبال دارد و تعامل و همکاری این دو بخش لازم و ضروری است.
وی با بیان این که شرایط اقتصادی موجود در جامعه، تلاش مضاعف مسئولان را می طلبد، گفت: باید همه ما قدم های ویژه ای در راستای کمک به تولید و اشتغال برداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 371
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران