شماره: 189258 تاریخ : 1395/02/18-12:42:52

مدیرکل تامین اجتماعی قم:

90 درصد جمعیت فعال استان قم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی قم از پوشش 90 درصدی جمعیت فعال این استان از خدمات تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در سال جاری، ارائه خدمات مطلوب در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران را پیگیری می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,  سید مجتبی موسوی در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک های صنعتی قم اظهار داشت: در این استان 14 هزار و 700 کارگاه فعال مشمول قانون تامین اجتماعی وجود دارد که 60  درصد از این کارگاهها، صنفی هستند.

وی افزود: همکاری با صنعت و تولید از مهمترین سیاستهای تامین اجتماعی است و معتقدیم در سایه تعامل مطلوب و همکاری صادقانه می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.
موسوی کارفرمایان و تولید کنندگان را یکی از شرکای خوب تامین اجتماعی نام برد و گفت: همکاری دو سویه کارفرمایان و تامین اجتماعی به پویایی تولید می انجامد و همین امر می تواند در رفع مسائل فی مابین موثر باشد.
وی با اشاره به این که ارائه مستندات قانونی و مدارک مثبت در زمان حسابرسی و نیز بازرسی کارگاهها از سوی کارفرما به نفع آنهاست، اظهار داشت: کارفرمایان نهایت همکاری را با حسابرسان و بازرسان کارگاهی تامین اجتماعی داشته باشند و اگر هم اعتراضی به مبالغ بدهی ایجاد شده دارند می توانند با توجه به ماده 42 و 43 قانون تامین اجتماعی درخواست بررسی در هیات های بدوی و تجدیدنظر کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم نیز در این نشست گفت: خدمات خوب سازمان تامین اجتماعی، امنیت و آرامش اجتماعی شاغلان بخش تولید و خانواده های آنان را فراهم می کند.
مهندس امیر طیبی نژاد افزود: فعال شدن صنعت وتولید، پویایی تامین اجتماعی را به دنبال دارد و تعامل و همکاری این دو بخش لازم و ضروری است.
وی با بیان این که شرایط اقتصادی موجود در جامعه، تلاش مضاعف مسئولان را می طلبد، گفت: باید همه ما قدم های ویژه ای در راستای کمک به تولید و اشتغال برداریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/90-درصد-جمعیت-فعال-استان-قم-تحت-پوشش-تامین-اجتماعی-هستند.bos