پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657579 تاریخ : 1402/04/24-23:26:58
,10025,
گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه حافظ برگزار شد

گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه حافظ برگزار شد

گردهمایی مدیران و روسای شعب با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل، معاونان، روسای شعب و مدیران ستادی با شعار شبکه فروش توانمند، در مسیر تحول و توسعه، طی روزهای 14 و 15 تیرماه در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه حافظ ، در این نشست که با رویکرد توسعه شبکه فروش شرکت و تبیین برنامه های توسعه بازار برگزار شد، مدیران ستادی رویکردها و سیاستهای شرکت و نیز ملاحظات اجرایی حوزه خود را با محوریت توسعه شبکه بیان کردند. همچنین روسای شعب نیز ایده ها و نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح نمودند.شایان ذکر است در این گردهمایی دو روزه و بمنظور ایجاد هم افزایی حداکثری سیاست های ستادی سه پنل عملیاتی و یک پنل هم اندیشی و تبادل نظر نیز برگزار شد. همچنین بخشی از این همایش به برگزاری کارگاه های موثر در حوزه بازاریابی و فروش، تبلیغات، رفتار سازمانی و مدیریت ریسک اختصاص یافت.

گفتنی است با تغییرات ساختاری شرکت بیمه حافظ و ایجاد معاونت توسعه بازار و شبکه فروش، تقویت شبکه فروش و توانمندسازی شبکه و همچنین توسعه ارتباط با مشتریان و بیمه گذاران، در دستور کار شرکت قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران