پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658021 تاریخ : 1402/05/10-17:34:36
,1,
کسب سود قابل توجه 88 درصدی درآمد حاصل از تسهیلات در بانک سینا

کسب سود قابل توجه 88 درصدی درآمد حاصل از تسهیلات در بانک سینا

بانک سینا در شرایط خوبی از دید بنیادی قرار دارد به طوری که رشد درآمدهای عملیاتی منجر به سود سودسازی خوبی در این بانک شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، بانک سینا در 3 ماهه به مدد رشد قابل توجه 88 درصدی درآمد حاصل از تسهیلات دهی و سپرده گذاری به درآمد ده هزار و 280 میلیاردریالی رسیده است تا عمدتا این رشد سبب افزایش درآمد عملیاتی به میزان 65 درصد شود.
هزینه های مالی بانک صفر و هزینه مطالبات مشکوک الوصول نیز تنها 550 میلیارد ریال بوده که یکی از پایین ترین هزینه ها را در این زمینه دارد. بانک سینا درحالی شاهد رشد قابل توجه 144 درصدی سود خالص 3 ماهه می باشد که روند رو به رشد وضعیت عملیاتی این بانک در تیرماه نیز ادامه داشته است.
درآمد تسهیلات اعطایی بانک به بیش از 24 هزار و 600 میلیارد ریال در 4 ماهه افزایش داشته که از این رقم شش هزار و 400 میلیارد ریال آن تنها برای تیرماه بوده است.
درآمد سپرده گذاری بانک هم با رشد یک هزار و 43 میلیارد ریالی در تیرماه به بیش از چهار هزار میلیارد ریال رسیده است.
درآمد اوراق بدهی در پایان 4 ماهه نخست سال جاری به بیش از سه هزار و 200 میلیارد تومان رسیده اما نکته مهم، درآمد کارمزدی بانک سینا است که در تیرماه با شناسایی رقم هزار و 300 میلیارد ریال، جمع این درآمدها را به بیش از سه هزار و 270 میلیارد ریال رسانده است.
بانک سینا در 3 ماه ابتدای سال 1402 به جمع درآمد 25 هزار و 330 میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که در تیرماه، این درآمدها به بیش از ده هزار میلیارد تومان بالغ شده که حاکی از تحولات اساسی در درآمدزایی این بانک است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران