پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617864 تاریخ : 1401/04/26-12:13:27
,13,
پیامدهای افزایش قیمت موادغذایی در جهان؟

پیامدهای افزایش قیمت موادغذایی در جهان؟

افزایش قیمت موادغذایی باعث افزایش گرسنگی مردم در سراسر جهان می شود

به گزارش بانک و صنعت، تعداد افراد مبتلا به سوء تغذیه برای ششمین سال متوالی به حدود 768 میلیون نفر افزایش یافته است. دیوید بیزلی، مدیر برنامه جهانی غذا هشدار داد که افزایش قیمت مواد غذایی به دلیل جنگ در اوکراین است.

پیشرفت در مبارزه با گرسنگی در جهان همچنان متوقف شده است. دیوید بیزلی، مدیر برنامه جهانی غذا گفت که نتیجه افزایش قیمت موادغذایی به دلیل جنگ در اوکراین، بی ثباتی جهانی، گرسنگی و مهاجرت دسته جمعی در جهان خواهد بود.
سال گذشته، تعداد افراد مبتلا به سوءتغذیه در سراسر جهان برای ششمین سال متوالی افزایش یافت و به رقم متوسط حدود 768 میلیون نفر رسید. در تخمین بالای 828 میلیون نفر، 10 درصد از جمعیت جهان در سال 2021 تحت تاثیر گرسنگی قرار می گرفتند.
به نقل از ویفروم، گرسنگی در آفریقا بیشترین شیوع را داشت، جایی که 20 درصد جمعیت را تحت تاثیر قرار می دهد، در حالی که 9 درصد از مردم در سراسر آسیا نیز تحت تاثیر آن هستند. اعتقاد بر این است که اختلال در زنجیره عرضه جهانی غلات به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین عمدتا بر کشورهایی تاثیر می گذارد که در حال حاضر با مشکلات تغذیه مقابله می کنند زیرا بسیاری از فقیرترین کشورها واردکننده غلات هستند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران