پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658650 تاریخ : 1402/06/04-11:32:22
,10025,
پیام مدیرعامل شرکت بیمه معلم به مناسبت روز کارمند

پیام مدیرعامل شرکت بیمه معلم به مناسبت روز کارمند

مفید امینی مدیر عامل بیمه معلم در پیامی، روز کارمند را به تمامی کارمندان شریف و خدوم کشور به ویژه همکاران عزیز صنعت بیمه و شرکت بیمه معلم تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم، در متن این پیام آمده است:

تقویم که ورق می خورد، چهارمین روز شهریور هر سال با نام کارمند گره خورده و مزین شده است. حرفه ای عشق گونه که پایداری و موفقیت سازمان ها و ارگان های مختلف در گرو وجود آنان است.

کارمندان، پیش قراولان توسعه کشور به شمار می روند چرا که تخصص، تعهد و تجارب آنها می تواند به عنوان پیشرانه برنامه های تحول سازمانی عمل کند.

تربیت و پرورش کارمندان حرفه ای، بخش مهمی از وظایف راهبران سازمان است و در ارگان هایی که کارمندان ارج نهاده می شوند، می توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت.

در صنعت بیمه نیز کارکنان هستند که سهم به سزایی در پیشبرد اهداف این صنعت دارند و عامل اصلی حرکت رو به جلوی آن به حساب می آیند.

بدیهی است که حمایت سازمان ها از کارمندان خود می تواند مسیر تحقق اهداف را هموارتر سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان شریف و خدوم ایران زمین خصوصاً کارکنان صنعت بیمه و شرکت بیمه معلم تبریک گفته و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

با احترام _ مفید امینی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران