پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670112 تاریخ : 1402/08/24-18:07:46
,10025,
پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی

پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی

مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت فرا رسیدن روز کتاب و کتابخوانی پیامی صادر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام عبداله سلطانی ثانی بدین شرح است :

کتاب میراثی ماندگار، عنصری رشد آفرین و گنجینه ای بی بدیل در زندگی بشر است که در طول قرون گذشته تا کنون مورد توجه بشر بوده و پیشرفت و توسعه در تمامی بخش ها مدیون آگاهی و دانشی است که از مطالعه کتاب حاصل شده است.

در عصر حاضر که دانش و فناوری شاخصه های اصلی آن هستند، مطالعه و دانش افزایی باید در اولویت همه قشرها قرار بگیرد؛ چراکه برای دستیابی به علوم مختلف راهی جز توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی نیست.

صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست و گرچه در ترجمه یا نگارش دانش روز بیمه ای با کاستی هایی روبرو هستیم اما منابع علمی خوبی در سالیان گذشته تدوین شده که مطالعه آن برای تقویت علمی همه فعالان و کارکنان صنعت بیمه لازم و ضروری است .

شرکت بیمه سینا مفتخر است که در عمل به مسئولیت اجتماعی خود در زمینه کتاب و کتابخوانی، طی دو سال اخیر به طور پیوسته حامی و بیمه گر بزرگترین رویداد فرهنگی کشور نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده است.

اینجانب ضمن بزرگداشت روز کتاب و کتابخوانی، این روز را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک عرض کرده و امیدوارم که شاهد رونق کتاب و کتابخوانی در کشور باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران