پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669596 تاریخ : 1402/07/27-16:32:37
,10025,
پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت سیزدهمین سالروز تأسیس شرکت

کوثر، خیر کثیر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت سیزدهمین سالروز تأسیس شرکت

دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت سیزدهمین سالروز تأسیس شرکت، پیام تبریکی خطاب به همکاران و شبکه فروش و همه ذی نفعان منتشر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر فرا رسیدن 27 مهرماه سالروز تأسیس این شرکت را تبریک گفت و از اراده و عزم راسخ سرمایه های انسانی در تداوم خدمت و تکریم مشتریان تقدیر کرد.

به نام خدای نور و ثمر؛ در شروع پاییز و مهری دیگر، بهار و میلادی را جشن می گیریم از جوانه های تلاش و کوشش همکاران بیمه کوثر که ریشه های آن جان گرفته و استوار است به منت رضایت ذی نفعان بیمه کوثر. بر خود می بالیم و مسروریم که کوثری هستیم و همواره با توکل بر ایزد منان و توسل به ائمه اطهار و زیر سایه چتر نام ارزشی کوثر در راستای اعتلا و آبادانی ایران و خدمت به هموطنان مان نقش آفرینی می کنیم.

یک سال پرافتخار دیگر با همراهی و همدلی همکاران و شبکه فروش پر تلاش مان در خانواده بیمه کوثر گذشت و برگی از دفتر افتخارات بیمه کوثر ورق خورد.

مفتخرم به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ و منسجم، این روز را خدمت همه آنهایی که در رشد و بالندگی و سربلندی کوثر نقش داشته و دارند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

عزیزان در این سال ها سختی های مختلف را به جان خریدند تا نهال کوثر پا بگیرد و اینک در افق پیشرفت ها، دستاوردهایی حاصل می شود که در سیزدهمین سال تاسیس خیر کثیر آن را به نظاره نشسته ایم. اینک ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه و خالصانه شما عزیزان،از خداوند متعال حرکت در مسیر عزت و سربلندی هرچه بیشتر خانواده بزرگ بیمه کوثر را مسئلت دارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران