پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670118 تاریخ : 1402/08/25-15:45:44
,10025,
پوستر طرح بلوط بیمه البرز رونمایی شد

با شعار بلوط های زاگرس در دامان البرز

پوستر طرح بلوط بیمه البرز رونمایی شد

در مراسم گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز از پوستر تبلیغاتی طرح بلوط توسط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت رونمایی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، در طراحی این پوستر با شعار" بلوط های زاگرس در دامان البرز" از اِلمان های متفاوت همچون ساعت شنی استفاده شده است که به این معناست آحاد جامعه می توانند به صورت تدریجی و اقساط حق بیمه خود را پرداخت کنند.

این گزارش حاکی است در طرح بلوط تمامی هموطنان می توانند برای خرید انواع بیمه نامه خرد از تسهیلات قرض الحسنه تا سقف سیصد میلیون ریال با بازپرداخت 12 ماهه بدون مراجعه به بانک و پیش پرداخت استفاده کنند.

گفتنی است، از آنجایی که درخت بلوط نماد دلاوی، ماندگاری، قدرت و استقامت است و در چند دهه اخیر به این گنجینه طبیعی محیط زیست کشور آسیب زیادی وارد شده و به شدت نیازمند توجه و آگاهی رسانی است، شرکت بیمه البرز طرح ابتکاری خود را به نام بلوط نام گذاری کرده است.

نیاکان ما در گذشته برای تهیه آرد نان از میوه بلوط استفاده می کردند و درخت بلوط 40 سال طول می کشد تا به ثمر برسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران