پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682136 تاریخ : 1403/01/18-19:11:12
,1,
پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از 15 هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز

پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از 15 هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز

کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (8655) در تعطیلات نوروز 1403 به صورت 24 ساعته، پاسخگوی بیش از 15 هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی بوده اند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اینکه برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان را با هدف شناخت بیش از پیش نیازها و بازتاب دیدگاه های آنان به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم، گفت: رسیدگی به پیام شهروندان تا حصول نتیجه، وظیفه ذاتی سامانه 8655 است.

علی اصغر غلامی در ادامه به پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از 15 هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه 8655 به ترتیب مربوط به 29 اسفند 1402، 5 و 6 فروردین ماه سال 1403 و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به 10، 12 و 13 فروردین بوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تصریح کرد: 83 درصد از کل پیام های ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان بوده که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد، عنوان کرد: بیشترین سهم تماس از کل پیام های قابل بهره برداری در تعطیلات نوروز با 75 درصد، مربوط به خدمات مشتری و کمترین تماس از سوی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی با سهم یک درصد است.
غلامی گفت: تعداد کل تماس های قابل بهره برداری از 29 اسفند 1402 تا 13 فروردین ماه در مجموع بیش از 13 هزار تماس می باشد که این آمار به نسبت دوره مشابه سال قبل افزایش 21 درصدی داشته است.
وی تاکید کرد: پیام های نظارتی که شامل انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر می باشد؛ در سال 1403 نسبت به سال 1402 در مجموع 58 درصد کاهش داشته است که این کاهش چشمگیر نشان دهنده ارائه بهتر خدمات بانک شهر در ایام نوروز سال جاری است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در پایان با بیان اینکه تقدیر از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزه های تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است، خاطرنشان ساخت: پاسخ گویی نظام مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (8655) است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران