پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576594 تاریخ : 1400/01/17-13:16:37
,6,
ولخرجی در تبلیغات/ رکورد جدید جنسیس در استفاده از پهپاد

ولخرجی در تبلیغات/ رکورد جدید جنسیس در استفاده از پهپاد

شرکت خودروسازی کُره ای هیوندایی برای تبلیغ جنسیس، برند لاکچری و محبوب خود، سنگ تمام گذاشت.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از سایپانیوز، نمایش با پهپاد برای جلب توجه، در حال تبدیل شدن به مُد روز است. جنسیس هم از این قافله عقب نمانده. برند لاکچری هیوندایی در بازار چین، پرهیاهو و خیره کننده وارد شد و با استفاده از 3,281 «وسیله ی هوایی بدون سرنشین» [drone]، لوگو و تبلیغات خود را بر فراز شهر شانگهای به نمایش گذاشت.

به یقین این رکورد دوام زیادی نخواهد آورد. رکورد قبلی استفاده از پهپاد در تبلیغات متعلق به شرکت فناوری کنترل هوشمند «دامودا» در شنژن چین است که در سپتامبر 2020 با 3,051 پهپاد به اجرا درآمد. چند روز قبل از آن هم در روسیه 2,200 پهپاد به هنرنمایی و تبلیغات پرداخته بودند.

اولین بار شرکت فناوری و سازنده تراشه و پردازشگر اینتل در ژوئیه سال 2018 در شهر فولسام Folsom در ایالت کالیفرنیا با 2066 پهپاد، چشم ها را به سمت خود خیره کرد.

نمایش با پهپاد در شب با نرم افزارهای کوریوگرافی choreography امکان پذیر شده است. این برنامه کامپیوتری به پهپادها دستور می دهد که در چه لحظه ای در کدام موقعیت چه شکلی به خود بگیرند. هماهنگی این پهپادها و جلوگیری از برخورد آنها کار پیچیده ای است که به کمک هوش مصنوعی و فناوری های جدید ممکن شده است.

شواهد نشان می دهد که این رکورد هیوندایی دوام زیادی نخواهد آورد و یک شرکت دیگری پیدا می شود که تعداد بیشتری از پهپادها را برای تبلیغات به خدمت بگیرد. این تصاویر خیره کننده ای که پهپادها در آسمان خلق می کنند، حاصل پیشرفت هایی است که در همین چند سال اخیر به وجود آمده است. این ولخرجی رباتیک تازه شعله ور شده و به این زودی از چشم ها نمی افتد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران