پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658363 تاریخ : 1402/05/24-10:26:22
,10025,
وفاداری سازمانی در گرو هویت دادن سازمان به پرسنل است

وفاداری سازمانی در گرو هویت دادن سازمان به پرسنل است

مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون از ضرورت وفاداری سازمانی برای توسعه سازمان سخن گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها می گوید: «از سال 1379 در صنعت بیمه مشغول به فعالیت شده و تغییرات مدیریتی زیادی را تجربه کرده ام، ولی در 6 سال گذشته با ثباتی که در شرکت بیمه تعاون حاکم است، توانسته ام بهترین دوره مدیریتی خود را سپری کنم».

وی اضافه می کند: «خوشبختانه شعب سراسر کشور در بیمه تعاون، هم راستا با سیاست های کلان شرکت هستند و با نگاهی به عملکرد کلی آنها در صدور و پرداخت خسارت، متوجه روند رو به رشد آنها در بحث پورتفوی، مدیریت ریسک و افزایش سهم شرکت در استان ها به وضوح هستیم».
مقدسی ادامه می دهد: «در حال حاضر با تلاش مدیران ارشد، شرکت فضای همراه با آرامشی را سپری کرده که از مهم ترین دلایل آن می توان به پرداخت خسارت های به موقع و ایجاد زیرساخت های مناسب و نیز مدیریت مبتنی بر برنامه ریزی و دانش اشاره کرد».
مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون اضافه کرد: «به منظور رضایت مندی بیشتر بیمه گذاران و تسریع خدمات رسانی، با ایجاد و افتتاح باجه های جدید در مراکز استان ها و نیز با همسان و یکسان سازی شعب و تغییر فیزیکی در محل بعضی از سرپرستی استان ها، سعی در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به مشتریان بیمه تعاون داشته ایم».
وی در ادامه تشریح کرد: «به عقیده من، مقوله وفاداری یکی از شاخص های مهم در امر مدیریت سرمایه های انسانی شعب بوده و این وفاداری به سازمان است که می تواند یک رابطه کاری مستحکم بین فرد و مجموعه ایجاد کند؛ نکته قابل تأمل در ایجاد وفاداری نیز هویت دادن سازمان به پرسنل است که بیشتر از منافع مالی می تواند برای ارتقاء وفاداری تأثیرگذار باشد».
مقدسی همچنین افزود: «با توجه به اینکه پرسنل شعب در اکثر رشته های بیمه ای در حال فعالیت می باشند، ضرورت آموزش بیش از پیش برای آنان احساس می شود که این مهم با هماهنگی واحدهای مربوط به صورت حضوری-مجازی اجرایی خواهد شد».



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران