پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657584 تاریخ : 1402/04/25-11:04:16
,10025,
نگاهی به سرمایه انسانی «جوان» شرکت بیمه آسماری

نگاهی به سرمایه انسانی «جوان» شرکت بیمه آسماری

شرکت بیمه آسماری از دیرباز به عنوان «بیمه جوان» در صنعت بیمه کشور شناخته شده است، اما اکنون که این شرکت دهمین سالگرد حضورش در این بازار را تجربه می کند، ارزیابی ها نشان می دهد این عنوان همچنان برازنده بیمه آسماری است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، ترکیب هیئت مدیره دارای «تجربه» در کنار انرژی مضاعف «نیروهای کارشناسی جوان» و نیز شبکه فروش «پویا»، شرکت بیمه آسماری را در بازار بیمه کشور به نقطه مطلوبی رسانده است.

در حاضر میانگین سنی کارکنان شرکت بیمه آسماری، 38 سال است که پایین ترین میانگین سنی در کل شرکت های بیمه گر کشور است. این شرایط در کنار برگزاری آموزش های متعدد فنی و حرفه ای برای به روز نگه داشتن دانش کارکنان، باعث شده که بیمه آسماری به یک شرکت توانا، فعال و چابک تبدیل شود.

ترکیب نسبی نزدیک به 50-50 میان کارکنان زن و مرد شرکت بیمه آسماری، نه تنها فرصتی برابر برای نیروی انسانی آن ایجاد کرده است، بلکه سهم 75 درصدی کارکنان دارای تحصیلات دانشگاهی نیز توانایی این شرکت در تحقق اهدافش را چند برابر کرده است.

افزایش سهم بازار و حجم فعالیت بیمه آسماری نیز باعث شده است تعداد کارکنان این شرکت در سال گذشته نسبت به سال قبل آن 20 درصد افزایش یابد تا سهم این شرکت از ایجاد اشتغال نیز به خوبی ایفا شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران