/2023/8/14020522132223.jpg
نقش همیار مشتری در ترغیب مشتری به استفاده از خدمات غیرحضوری مهم است
عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: خدمات غیرحضوری برای تکریم مشتری ارائه می شود و همیار مشتری در شعبه بانک مستقر است تا از این منظر، مسائلی را که مشتری برای دریافت خدمات غیرحضوری دارد، حل کند و وی را به سمت استفاده از خدمات غیرحضوری هدایت کند.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام