شماره: 658313 تاریخ : 1402/05/22-02:20:46

نقش همیار مشتری در ترغیب مشتری به استفاده از خدمات غیرحضوری مهم است

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: خدمات غیرحضوری برای تکریم مشتری ارائه می شود و همیار مشتری در شعبه بانک مستقر است تا از این منظر، مسائلی را که مشتری برای دریافت خدمات غیرحضوری دارد، حل کند و وی را به سمت استفاده از خدمات غیرحضوری هدایت کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.

مهندس «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک در این جلسه گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در دوره کنونی مدیریت، شعار «شمولیت و فراگیری مالی» را سرلوحه کار خود قرار داده و عزمی جدی دارد تا خدمات متنوع مبتنی بر قرض الحسنه را به حداکثر آحاد جامعه ارائه کند.
وی افزود: ظرفیت های شعبه محدودیت هایی دارد و بانکداری الکترونیکی قرار است خدمات بانک را فارغ از زمان و مکان به مشتری ارائه دهد. طبیعتاً بستر فناوری اطلاعات می تواند، خدمات ارائه شده در شعبه را تکمیل کند.
توسلی بیان کرد: از زمان شیوع کرونا نگاهی در دنیا حاکم شد که بنگاه ها باید خدمات دیجیتال داشته باشند، اما نباید همه خدمات را نیز به این صورت ارائه دهند، بلکه لازم است هم خدمات فیزیکی و هم خدمات دیجیتال ارائه کنند.
وی گفت: در صنعت بانکداری نیز بحث بانکداری فیجیتال مطرح است، یعنی نوعی از بانکداری که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتال، خدمات خود را ارائه می کند. بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز چنین بانکی است.
عضو هیأت مدیره بانک ادامه داد: مشتری مسائل مختلفی درباره استفاده از خدمات غیرحضوری بانک دارد. در این نقطه نقش همیاران مشتری اهمیت خود را نشان می دهد. خدمات غیرحضوری برای تکریم مشتری ارائه می شود و همیار مشتری در شعبه بانک مستقر است تا از این منظر، مسائلی را که مشتری برای دریافت خدمات غیرحضوری دارد، حل کند و وی را به سمت استفاده از خدمات غیرحضوری هدایت کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/نقش-همیار-مشتری-در-ترغیب-مشتری-به-استفاده-از-خدمات-غیرحضوری-مهم-است.bos