/2023/11/14020814172611.jpg
نقش سامانه کیوسک بانک قرض الحسنه مهر ایران در تسریع ارائه خدمت به مشتریان
در جریان بازدید سرزده دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعبه مستقل مرکزی، پیشنهادات و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اجرایی، تقویت گزینه های کارآمد و حل نواقص احتمالی سامانه کیوسک مطرح شد.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک در بازدیدی سرزده از شعبه مستقل مرکزی(3001) در جریان جزئیات و سازوکار عملکرد سامانه بانکی مخصوص همیار مشتریان(کیوسک) قرار گرفت.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام