نقش سامانه کیوسک بانک قرض الحسنه مهر ایران در تسریع ارائه خدمت به مشتریان
در جریان بازدید سرزده دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعبه مستقل مرکزی، پیشنهادات و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اجرایی، تقویت گزینه های کارآمد و حل نواقص احتمالی سامانه کیوسک مطرح شد.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک در بازدیدی سرزده از شعبه مستقل مرکزی(3001) در جریان جزئیات و سازوکار عملکرد سامانه بانکی مخصوص همیار مشتریان(کیوسک) قرار گرفت.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/نقش-سامانه-کیوسک-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-در-تسریع-ارایه-خدمت-به-مشتریان.bos