پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657535 تاریخ : 1402/04/22-10:45:07
,1,
موافقت شورای پول و اعتبار با واگذاری کوهستان پارک شادی مشهد

بانک دی اعلام کرد:

موافقت شورای پول و اعتبار با واگذاری کوهستان پارک شادی مشهد

بانک دی از موافقت شورای پول و اعتبار با معاوضه کوهستان پارک مشهد با اموال غیرمنقول سهل البیع بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ پیرو اطلاعیه های قبلی این بانک با موضوع واگذاری ملک موسوم به کوهستان پارک شادی مشهد؛ شورای پول و اعتبار با توجه به پیشنهاد بانک مرکزی، مشروط به عدم خروج جریان نقد از بانک دی، با معاوضه ملک کوهستان پارک شادی با اموال غیرمنقول سهل البیع بنیاد شهید و امور ایثارگران خارج از فرایند مزایده از شمولیت مفاد ماده (2) دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد مؤسسات اعتباری موافقت کرد.

بر این اساس بانک دی مکلف شد حداکثر تا پایان سال 1402 اموال غیرمنقول منتقل شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را به فروش رسانده و گزارش اقدامات صورت پذیرفته را در مقاطع ماهانه به معاونت نظارت بانک مرکزی ارائه کند.

همچنین رعایت صرفه و صلاح سهامداران و سپرده گذاران بانک دی در کلیه مراحل قیمت گذاری و انتقال برعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیأت مدیره بانک دی است.

بر این اساس به استناد مصوبه موصوف و در چارچوب استانداردهای حسابداری، هرگونه رویداد ناشی از معامله ملک موسوم به کوهستان پارک مشهد در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1402 شناسایی می گردد.

خاطر نشان می شود در حال حاضر فرآیند ارزشگذاری ملک مذکور و املاک معرفی شده از سوی سازمان اموال و املاک کوثر بنیاد شهید توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری در حال انجام بوده که به محض حصول نتایج مراتب مطابق ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار افشا خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران