پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619952 تاریخ : 1401/07/09-14:29:09
,10027,
معرفی نرم افزار تصویرگر طول عمر در پایگاه خبر تازه های بیمه ایران و جهان

معرفی نرم افزار تصویرگر طول عمر در پایگاه خبر تازه های بیمه ایران و جهان

نرم افزار تصویرگر طول عمر با کارکرد تخمین طول عمر بازنشستگی افراد، در پایگاه خبر تازه های بیمه ایران و جهان معرفی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، تأمین مالی بازنشستگی می تواند پیچیده باشد و عوامل بسیاری وجود دارد که باید نسبت به آن در نظر گرفت. یکی از مهم ترین عواملی که گاهی اوقات برداشت درستی از مفهوم آن انجام نمی شود مبحث طول عمر است. طول عمر با امید به زندگی تفاوت دارد. امید به زندگی به معنای پیش بینی متوسط حیات یک فرد بر اساس سن، جنسیت و سلامت می باشد. ممکن است فرد سال های بیشتری نسبت به نرخ متوسط امید به زندگی در قید حیات باشد که به این نوع ریسک، ریسک طول عمر بازنشسته می گویند. تصویرگر طول عمر که نرم افزاری مبتنی بر وب است به فرد اجازه می دهد، تا طول عمر خود را تخمین بزند.

تصویرگر طول عمر، ابزاری آموزشی است که توسط آکادمی اکچواری آمریکا و انجمن اکچوئری طراحی و ارائه شده است. تصویرگر طول عمر با استفاده از اطلاعاتی که فرد درباره سلامتی، عادت به سیگار و ویژگی های جمعیتی ارائه می کند، جدول و نمودار هایی تولید می کند که احتمال زندگی فرد (یا همسر وی) تا سنین معینی را نشان می دهد و به فرد کمک می کند تا ریسک مالی طول عمر بازنشستگی خود را تخمین بزند.
برای مشاهده متن کامل این خبر و نحوه دسترسی به نرم افزار تصویرگر عمر به بخش «یک معرفی تازه» در پایگاه خبری تازه های بیمه ایران و جهان وب سایت پژوهشکده بیمه و یا نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5476/news/view/17696/5502/Staging/ مراجعه نمایید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران