پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669979 تاریخ : 1402/08/17-18:23:17
,2,
معرفی رئیس جدید کمیته رعایت قوانین و مقررات بانک ملی ایران

معرفی رئیس جدید کمیته رعایت قوانین و مقررات بانک ملی ایران

هفدهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) بانک ملی ایران با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در هفدهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) بانک که با حضورعباس شفیعی رئیس هیات مدیره، حسن مونسان و حسین بهاری اعضای هیات مدیره برگزار شد، بهاری به عنوان رئیس کمیته و سید امراله حسینی به عنوان ناظر شرعی و عضو کمیته رعایت قوانین و مقررات بانک معرفی شدند.

در این جلسه شفیعی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های حسن مونسان (رئیس سابق این کمیته) طی یک سال گذشته، بر رعایت ضوابط اجرایی، قوانین و مقررات و اسناد بالادستی در تمامی سطوح و ارکان بانک تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مونسان عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک نیز طی سخنانی خواستار فرهنگ سازی و آموزش سرمایه انسانی در راستای پیشرفت شاخص های عملکردی از یک سو و جلوگیری از بروز خطاهای فردی از سوی دیگر شد.

بهاری عضو دیگر هیات مدیره نیز واحد رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) را از مهمترین بخش های بانکداری و مکانیزم حاکمیت شرکتی در شرایط کنونی برشمرد و بر تقویت این واحد همراستا با اهداف و استراتژی های بانک تاکید کرد.

در پایان موسی اسلامیان سرپرست اداره کل رعایت قوانین و مقررات و دبیر کمیته مذکور نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های واحد تطبیق پرداخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران