پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657556 تاریخ : 1402/04/24-22:42:11
,3,
مشتریان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران مشتاق استفاده از ابزارهای غیرحضوری هستند

مشتریان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران مشتاق استفاده از ابزارهای غیرحضوری هستند

81 درصد مشتریان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران، تمایل دارند از طریق ابزارهای غیرحضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در طول سال های گذشته همواره پیشگام شبکه بانکی در ارائه خدمات نوین بوده است. بسیاری از خدمات همچون افتتاح حساب غیرحضوری، درخواست وام آنلاین، کارت هدیه آنلاین، احراز هویت غیرحضوری سجام و... برای نخستین بار توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به شبکه بانکی کشور معرفی شد.

خوشبختانه این خدمات با استقبال عموم مشتریان بانک روبه رو شده است و مشتریان جدید بانک نیز تمایل دارند از طریق ابزارهای غیرحضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
در سه ماهه نخست سال جاری 572هزار نفر به جمع مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران افزوده شده اند و 464هزار نفر نسبت به فعال سازی اینترنت بانک و همراه بانک «مهریران» اقدام کرده اند. این یعنی برای بیش از 81 درصد مشتریان جدید بانک نیز دریافت خدمات از طریق ابزارهای غیرحضوری، اولویت دارد.
استان های اصفهان با 27هزار، فارس با 26هزار و خراسان رضوی با 25هزار به ترتیب بیشترین همراه بانک و اینترنت بانک فعال شده برای مشتریان را به خود اختصاص داده اند.
گفتنی است بنا به گواه پلت فرم های ارائه اپلیکیشن های موبایلی، همراه بانک «مهریران» یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های بانکی و پرداختی است که توانسته کاربران زیادی را ترغیب به نصب و استفاده کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران