مشتریان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران مشتاق استفاده از ابزارهای غیرحضوری هستند
81 درصد مشتریان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران، تمایل دارند از طریق ابزارهای غیرحضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در طول سال های گذشته همواره پیشگام شبکه بانکی در ارائه خدمات نوین بوده است. بسیاری از خدمات همچون افتتاح حساب غیرحضوری، درخواست وام آنلاین، کارت هدیه آنلاین، احراز هویت غیرحضوری سجام و... برای نخستین بار توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به شبکه بانکی کشور معرفی شد.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/مشتریان-جدید-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-مشتاق-استفاده-از-ابزارهای-غیرحضوری-هستند.bos