پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658214 تاریخ : 1402/05/17-18:29:26
,3,
مدیریت شعب استان تهران صدرنشین انعقاد تفاهم نامه ها در کشور شد

مدیریت شعب استان تهران صدرنشین انعقاد تفاهم نامه ها در کشور شد

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان تهران در 5 ماه ابتدایی سال جاری با انعقاد بیش از 250 تفاهم نامه، بیشترین تعداد تفاهم نامه ها را در کشور به ثبت رساند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران ، استان تهران بیشترین سهم از مبالغ واریزی حقوق و مزایا را در طرح مهریار به خود اختصاص داده است.

همچنین این استان با انعقاد بیش از 250 تفاهم نامه در قالب طرح های کالاکارت، حمایتی و اعتبار در حساب، عملکرد قابل توجهی داشته است.
منابع این استان در حال حاضر حدود 252 هزار میلیارد ریال است که بیشترین میزان منابع، در مقایسه با سایر استان ها محسوب می شود. این در حالی است که مبلغ 63 هزار میلیارد ریال از این منابع در سال جاری جذب شده است.
طرح مهریار از جمله طرح های بانک است که با هدف حمایت از سرمایه های انسانی و واحدهای متقاضی طراحی و اجرا شده است.
از جمله مزایای این طرح می توان به پرداخت درصدی از مجموع مبلغ حقوق و مزایای پرداختی واحد متقاضی به صورت وام به معرفی شدگان در هر ماه (پرداخت وام تا سقف 300 میلیون تومان با کارمزد حداکثر 4درصد سالیانه، پوشش اختیاری بیمه عمر وا م ها برای کاهش ریسک و تعهدات واحد متقاضی) نام برد.
همچنین امکان دریافت بیمه شخص ثالث، بدنه خودرو، آتش سوزی و سایر پوشش های بیمه ای در قالب وام قرض الحسنه با اقساط 12 ماهه و باکارمزد حداکثر 4درصد سالیانه، بدون نیاز به ضامن، وثیقه و پیش پرداخت، امکان دریافت پوشش بیمه عمر رایگان به میزان حداکثر 10 برابر میانگین 3 ماه آخر سپرده مشتری و در صورت فوت مشتری و امکان دریافت پوشش جبران هزینه پزشکی رایگان به علت حادثه یا سایر عوامل در صورت نقص عضو، از کار افتادگی دائم (جزئی و کلی) از دیگر مزایای طرح مهریار است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران