پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670372 تاریخ : 1402/09/08-17:26:18
,2,
مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان فارس سفر می کنند

مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان فارس سفر می کنند

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، شرکت در برنامه های به وقت شما و شورای اداری مدیریت شعب استان، هشتم و نهم آذر ماه سال جاری برای سفری دو روزه به استان فارس، سفر می کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر دو روزه، سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره به همراه فاطمه دهقان مدیر شعب استان صبح روز چهارشنبه هشتم آذرماه از شعب شهید باهنر شیراز، کوار، فیروز آباد و سه باجه بانکی روستایی منتخب بازدید و با کارکنان شعب و مسئولان باجه ها در مورد مسائل و مشکلات کاری گفت و گو می کنند.

در گروه دوم، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره به اتفاق خانم قنبریان معاون مالی و اعتباری استان از شعب سپیدان، مرودشت، گلستان شیراز و سه باجه بانکی روستایی بازدید و با همکاران و روسای این شعب و مسئولان این باجه ها گفت و گو خواهد کرد.
در گروه سوم، داود قزلباش مدیر امور استان ها و بازاریابی به همراه افتخاری معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان از شعب نورآباد، کازرون و سه باجه بانکی روستایی منتخب در این شهرستان ها بازدید می کند.
در گروه چهارم محسن اخلاقی مدیر امور حراست به همراه حسین رزاق منش رییس بازرسی استان از شعب نی ریز، استهبان و سه باجه بانکی روستایی بازدید می کند. حسین ملک معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی با همراهی عباس نیا رئیس حوزه حراست استان در گروه پنجم از شعبه جهرم و یک باجه بانکی روستایی و محمد غلامی رئیس اداره کل حوزه مدیریت با همراهی نیکبخت رییس دایره باجه ها در گروه ششم از شعبه داراب و یک باجه منتخب، بازدید می کنند.
شیری و هیات همراه در روز دوم سفر، از شعبه مرکزی شیراز، دو باجه بانکی روستایی و ساختمان مدیریت شعب استان بازدید کرده و با کارکنان واحدهای ستادی دیدار و گفت وگو خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا ه ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب و حضور در سیزدهمین برنامه به وقت شما، از دیگر برنامه های سفر دو روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان فارس است.

مهندس فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران در سفر به استان فارس با همراهی فاطمه قنبریان معاون مالی و اعتباری مدیریت شعب استان، صبح امروز 8 آذرماه از شعبه سپیدان بازدید کرد.

در این بازدید بهمنی ضمن گفتگو با رئیس و کارکنان شعبه، به بررسی وضعیت عملکردی شعبه در شاخص های مختلف و ارائه توضیحات لازم پرداخت و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار گرفت.

همچنین در ادامه رئیس شعبه گزارشی از عملکرد شعبه و باجه های بانکی تابعه را ارائه کرد.

داوود قزلباش مدیر امور شعب استان ها و بازاریابی پست بانک ایران صبح امروز هشتم آبان ماه در سفر به استان فارس به همراه علی افتخاری معاون مدیریت شعب استان از باجه بانکی روستایی مشتان تحت نظارت شعبه کازرون بازدیدکرد و به تبیین و بررسی وضعیت منابع، تعداد مشتریان، تسهیلات اعطایی و شاخص های بانکداری الکترونیک پرداخت.

وی همچنین درخصوص بهبود و ارتقاء عملکرد باجه های بانکی روستایی در راستای تحقق اهداف تعیین شده در بانک، توضیحات کاملی را ارائه کرد.

سیداصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران صبح امروز در سفر به استان فارس به همراه فاطمه دهقانی مدیر شعب استان از شعبه کوار فارس بازدید کرد.

در این بازدید که روز چهارشنبه 8 آذرماه جاری انجام شده است، هیات بازدید کننده از نزدیک به گفتگوی صمیمی با کارکنان شعبه و بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات پرداختند و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار گرفتند.

همچنین جلیلی نیا در این سفر با هیات همراه از باجه بانکی روستای مظفری از توابع شهرستان کوار نیز بازدید کرد و ضمن ارزیابی عملکرد این باجه، توضیحات لازم را در خصوص ارتقاء شاخص های بانکی ارائه کرد.

مهندس فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران صبح امروز هشتم آذر ماه در سفر به استان فارس به همراه فاطمه قنبریان معاون مدیریت شعب استان از باجه بانکی روستایی کوشک هزار تحت نظارت شعبه سپیدان بازدیدکرد و به تبیین و بررسی وضعیت منابع، تعداد مشتریان، تسهیلات اعطایی و شاخص های بانکداری الکترونیک پرداخت.

وی همچنین درخصوص بهبود و ارتقاء عملکرد باجه های بانکی روستایی در راستای تحقق اهداف تعیین شده در بانک، توضیحات کاملی را ارائه کرد.

حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران به اتفاق رهام عباس نیا رئیس حوزه حراست پست بانک استان فارس، صبح امروز 8 آذر ماه 1402 از باجه بانکی روستایی دوزه از توابع شهرستان جهرم بازدید کرد و وضعیت منابع، مصارف و سایر شاخص های بانکی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

سیداصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران در ادامه برنامه های سفر به استان فارس به همراه فاطمه دهقانی مدیر شعب استان از باجه بانکی روستایی اکبرآباد از توابع شهرستان کوار نیز بازدید کرد و ضمن ارزیابی عملکرد این باجه، توضیحات لازم را در خصوص ارتقاء شاخص های بانکی ارائه کرد.

داوود قزلباش مدیر امور شعب استان ها و بازاریابی پست بانک ایران پس از بازدید از باجه بانکی روستایی مشتان استان فارس با همراهی علی افتخاری معاون اداری، فنی و پشتیبانی مدیریت شعب استان، از باجه بانکی روستایی دریس تحت نظارت شعبه کازرون نیز بازدید کرد.

در این بازدید قزلباش ضمن گفتگو با مسئول باجه، به بررسی وضعیت عملکردی این باجه در شاخص های مختلف و ارائه توضیحات لازم پرداخت.

محسن اخلاقی مدیر امور حراست پست بانک ایران به همراه حسین رزاق منش رییس حوزه بازرسی مدیریت شعب استان فارس صبح امروز چهارشنبه 8 آذر 1402 از شعبه شهرستان نی ریز، بازدید کرد و وضعیت منابع، مصارف، نحوه و فرایند تشکیل پرونده های تسهیلاتی، صدور انواع ضمانت نامه، وضعیت خدمات بانکداری الکترونیک و سایر شاخص های بانکی را مورد بررسی قرار داد.

همچنین وی در خصوص مباحث کاری و برنامه های آتی با همکاران حاضر در شعبه بحث و گفتگو کرد و در پایان ضمن تقدیر از زحمات آنان، توضیحات لازم را ارائه کرد.

داوود قزلباش مدیر امور شعب استان ها و بازاریابی پست بانک ایران در ادامه برنامه های سفر به استان فارس با همراهی علی افتخاری معاون اداری، فنی و پشتیبانی مدیریت شعب استان، امروز 8 آذرماه از باجه بانکی خومه زار تحت نظارت شعبه نورآباد بازدید کرد.

در این بازدید قزلباش ضمن گفتگو با مسئول باجه، به بررسی وضعیت عملکردی در شاخص های مختلف و ارائه توضیحات لازم پرداخت و در جریان مسائل و ظرفیت های منطقه قرار گرفت.

مهندس فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران با همراهی فاطمه قنبریان معاون مالی و اعتباری مدیریت شعب استان فارس، از شعبه مرودشت بازدید کرد و ضمن گفتگو با رئیس و کارکنان شعبه، به بررسی وضعیت عملکردی شعبه در شاخص های مختلف و ارائه توضیحات لازم پرداخت و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار گرفت.

همچنین در ادامه رئیس شعبه گزارشی از عملکرد شعبه و باجه های بانکی تابعه را ارائه کرد.

محسن اخلاقی مدیر امور حراست پست بانک ایران به همراه حسین رزاق منش رییس حوزه بازرسی مدیریت شعب استان فارس در روز چهارشنبه 8 آذر 1402 ازباجه بانکی شهید قاسم سلیمانی شهرک سنگ نی ریز، بازدید و ضمن ارزیابی عملکرد باجه در شاخص های مختلف، توضیحات لازم را ارائه کرد.

سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران با همراهی فاطمه دهقانی مدیر شعب استان فارس، از باجه بانکی روستایی جایدشت تحت نظارت شعبه فیروزآباد نیز بازدید کرد.

در این بازدید جلیلی نیا ضمن گفتگو با مسئول باجه، به بررسی وضعیت عملکردی این باجه در شاخص های مختلف و ارائه توضیحات لازم پرداخت.

مهندس فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران به همراه فاطمه قنبریان معاون مدیریت شعب استان فارس از باجه بانکی روستایی زنگی آباد تحت نظارت شعبه مرودشت بازدیدکرد و به تبیین و بررسی وضعیت منابع، تعداد مشتریان، تسهیلات اعطایی و شاخص های بانکداری الکترونیک پرداخت.

وی همچنین درخصوص بهبود و ارتقاء عملکرد باجه های بانکی روستایی در راستای تحقق اهداف تعیین شده در بانک، توضیحات کاملی را ارائه کرد.

سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران به اتفاق فاطمه دهقانی مدیر شعب استان فارس امروز چهارشنبه 8 آذر 1402 از شعبه شهرستان فیروزآباد، بازدید کرد و وضعیت منابع، مصارف، نحوه و فرایند تشکیل پرونده های تسهیلاتی، صدور انواع ضمانت نامه، وضعیت خدمات بانکداری الکترونیک و سایر شاخص های بانکی را مورد بررسی قرار داد.

همچنین وی در خصوص مباحث کاری و برنامه های آتی با همکاران حاضر در شعبه بحث و گفتگو کرد و در پایان ضمن تقدیر از زحمات آنان، توضیحات لازم را ارائه کرد.

داوود قزلباش مدیر امور شعب استان ها و بازاریابی پست بانک ایران در سفر به استان فارس با همراهی علی افتخاری معاون اداری، فنی و پشتیبانی مدیریت شعب استان، امروز 8 آذرماه از باجه های بانکی شوسنی، بابامیدان و فهلیان تحت نظارت شعبه نورآباد بازدید کرد.

در این بازدید قزلباش ضمن گفتگو با مسئولین باجه ها، به بررسی وضعیت عملکردی در شاخص های مختلف و ارائه توضیحات لازم پرداخت و در جریان مسائل و ظرفیت های منطقه قرار گرفت. ضمنا ایشان در زمینه استفاده بهینه از ظرفیت های منطقه و بهبود عملکرد در شاخص های مورد ارزیابی، تاکیدات و توصیه های لازم را به مسئولین باجه های مزبور ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران