پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579747 تاریخ : 1400/02/15-15:35:40
,10030,22,
لزوم وجود جریان دانش در سازمان های اداری و تولیدی کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تاکید کرد:

لزوم وجود جریان دانش در سازمان های اداری و تولیدی کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی و مهارت آموزی تخصصی برای داوطلبان اشتغال در واحدهای صنعتی گفت: اگر بخواهیم به سمت و سوی بهره وری حرکت کنیم لازم است جریان دانش در سازمان های اداری و تولیدی وجود داشته باشد.

به گزارش بانک و صنعت، در راستای بسط و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و هم افزایی در استفاده از توانایی ها و امکانات طرفین و همچنین برای ارتقای سطح بهره وری و مهارت آموزی نیروی کار واحدهای صنعتی، معدنی و تولیدی استان آذربایجان غربی، تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان منعقد گردید.

غلامرضا بابایی در مراسم انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: امروزه نبود نیروی کار ماهر برای واحدهای صنعتی و تولیدی به یک معذل تبدیل شده است که برگزاری دوره های آموزشی و مهارت آموزی تخصصی برای داوطلبان اشتغال در واحدهای صنعتی یک نیاز است و واحدهای صنعتی نیز می توانند نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین این داوطلبان انتخاب کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی افزود: در دنیا نیروی کار ماهر به عنوان یک دارایی قابل ارزیابی محسوب می شود و این باید در تمام واحدهای صنعتی، معدن وتولیدی کشور نیز نهادینه شود و قبل از ورود یک نیروی کار به چرخه تولید باید آموزش ها و مهارت آموزی لازم را کسب کند تا در حین تولید مهارت کافی وبهروری مورد نیاز را داشته باشد.

بابایی گفت: اگر بخواهیم به سمت و سوی بهره وری حرکت کنیم لازمه اش این است که جریان دانش در سازمان ها وجود داشته باشد چه سازمان های اداری و چه سازمان های تولیدی؛ اکنون رقابت در عرصه تولید و فروش در سطح بین المللی سنگین شده است و واحدهای صنعتی استان برای باقی ماندن در این رقابت باید به سمت دانش افزایی و دنش بیان شدن حرکت کنند تا از چرخه تولید و بازار حذف نشوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: این تفاهم نامه ها باید به مرحله اجرا در آیند با توجه به اینکه چشم انداز افق 1404 برای استان ما روشن و مطلوب است؛ در چند سال آیند شاهد بیش از یک میلیون مهاجر به عنوان سرمایه گذار، کارآفرین و کارکن به استان خواهیم بود. با توجه به اینکه عناصر اصلی مورد نیاز برای تولید اعم از خاک، آب و زیرساخت ها در آذربایجان غربی مهیا می باشد.

شایان ذکر است این تفاهم نامه با هدف همکاری و مشارکت در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ، امکان سنجی تاسیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوارکارگاهی و بین کارگاهی ، افزایش حرفه های آموزشی مورد نیاز سازمان صمت و انجمن های زیر مجموعه آن،این تفاهم نامه در 7 ماده و 26 بند و یک تبصره تنظیم شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران