پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670196 تاریخ : 1402/08/29-18:11:12
,10025,
فرصت برای رشد جهشی بیمه سینا فراهم است

فرصت برای رشد جهشی بیمه سینا فراهم است

مدیرعامل بیمه سینا ضمن تبریک بیستمین سالروز تاسیس بیمه سینا گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، در حال حاضر فرصت برای جهش و رشد این شرکت فراهم است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی با حضور در جشن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) در نمازخانه ستاد مرکزی ضمن تبریک این ولادت فرخنده و تقارن آن با بیستمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا اظهار داشت: بنیان بیمه سینا از ابتدا با نام اهل بیت(سلام اله علیهم اجمعین) گذاشته شده و به لطف الهی از عنایت ویژه خاندان عصمت و طهارت برخوردار است.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با بیان اینکه بیست سالگی، سن بازدهی و شکوفایی است، افزود: نگاهی به عملکرد یک سال اخیر بیمه سینا نشان می دهد که این شرکت، ظرفیت و قابلیت بسیار خوبی یافته و در حال حاضر 3.4 درصد از سهم بازار بیمه کشور را در اختیار دارد.

وی در خصوص عملکرد 7 ماهه امسال این شرکت گفت: در 7 ماهه حدود 6 هزار و 500 میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته ایم که رقم بسیار خوبی است و در حال حاضر به دنبال جذب بی رویه پرتفو نیستیم و با حساسیت در زمینه عمل می کنیم.

سلطانی ثانی افزود: بهینه سازی پرتفو و تعدیل نرخ حق بیمه ها از مهمترین اقدامات ما بوده و هم اکنون هم در حال انتخاب پرتفوهای مناسب و بهینه هستیم تا بتوانیم نقدینگی و سطح خدمات را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در تقویت و رشد مجموعه بیان داشت: ما در حوزه منابع انسانی اقدامات بسیاری انجام دادیم و همین مسائل موجب شد تا سرانه تولید حق بیمه در بیمه سینا به حدود سه برابر بیش از متوسط صنعت بیمه برسد.

مدیرعامل بیمه سینا، توجه به اصل حسن نیت و رعایت صداقت در مواجهه با بیمه گذران و ذینفعان را مهمترین اصل دانست و افزود: اگر این مسئله مورد توجه قرار بگیرد، بدون شک بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و جلب رضایت مشتری و مشتری مداری اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان با اشاره به قابلیت و ظرفیت بالای همکاران برای قرار گرفتن در جمع برترین شرکتهای بیمه کشور، تصریح کرد: در حال حاضر فرصت برای جهش و رشد این شرکت فراهم شده و امیدواریم شاهد توفیقات بیشتری باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران