پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658323 تاریخ : 1402/05/22-14:37:09
,3,
فرآیند آموزش همیاران مشتری متوقف نشود

فرآیند آموزش همیاران مشتری متوقف نشود

سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: قدرت در دانش نهفته است و فرآیند آموزش پذیری نباید متوقف شود. همیاران شعب باید نسبت به عملیات بانکی، حقوق بانکی و همچنین طرح ها و محصولات بانک تسلط کافی داشته باشند. لازم است دانش و مهارت های این افراد به صورت مستمر ارتقا یابد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.

«علی قاسمی» سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک در این دوره آموزشی گفت: به همت مدیران به ویژه مدیرعامل بانک، یک فرصت طلایی برای همیاران شعب ایجاد شده است. این افراد اکنون نتیجه 4 سال فعالیت و تلاش خود را ملاحظه می کنند.
وی تأکید کرد: همیاران مشتری باید با انگیزه ای بیشتر برای حل مسائل مشتریان و جلب رضایت آن ها تلاش کنند.
قاسمی اظهار داشت: پس از طی شدن دوره آزمایشی و جلب رضایت بانک، قراردادی با شرایط بهتر و مزایای بیشتر با همیاران شعب منعقد می شود.
وی خاطرنشان ساخت: همه ضوابطی که برای کارکنان قراردادی بانک وجود دارد، برای همیاران شعب نیز لازم الاجراست.
قاسمی تصریح کرد: قدرت در دانش نهفته است و فرآیند آموزش پذیری نباید متوقف شود. همیاران شعب باید نسبت به عملیات بانکی، حقوق بانکی و همچنین طرح ها و محصولات بانک تسلط کافی داشته باشند. لازم است دانش و مهارت های این افراد به صورت مستمر ارتقا یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران