پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448476 تاریخ : 1397/11/19-21:35:25
,17,
عدم امکان بازیابی سرمایه کاربران؛ چالش جدید ارزهای دیجیتال

عدم امکان بازیابی سرمایه کاربران؛ چالش جدید ارزهای دیجیتال

یکی از چالش های جدیدی که پیش روی سرمایه‌گذاران در ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده به وجود آمده است، آینده نامعلوم و نامشخص دارایی‌های آنها و امکان بلوکه شدن آن بعد از مرگ صاحب صرافی یا مرکر تبادلات مربوطه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، طی چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری هم‌چون بیت‌کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به‌دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته‌اند به پول زیادی دست پیدا کنند. چندی پیش بود که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند با شکوفایی فناوری بلاک‌چین، روند استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نیز صعودی خواهد شد و رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه خواهد کرد.

در راستای همین استقبال بی نظیر از سوی کاربران و علاقمندان به بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، صرافی و مراکز تبادل ارزهای دیجیتال رمز پایه‌ای ایجاد شده است که به کاربران و مشتریان این امکان را می‌دهد به خرید و فروش و همچنین سرمایه گذاری در ارزهای رمز پایه همچون بیت‌کوین بپردازند.


حالا با انتشار خبر جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده است، بسیاری از کارشناسان از نگرانی‌های جدیدی که در این حوزه وجود دارد، سخن گفته‌اند.
این خبر درگذشت یکی از مدیران وب سایت و مرکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کانادا بود که بعد از آنکه اعلام شد 145 میلیون دلار پول و دارایی متعلق به کاربرانی که از پلتفرم این وب سایت و مرکز استفاده کرده‌اند، به سرنوشتی نامعلوم دچار شده است؛ چراکه گفته می‌شود تمامی این دارایی‌ها بعد از خبر درگذشت صاحب و مالک این مرکز، بلوکه و مسدود شده و امکان بازیابی آن نیز وجود نخواهد داشت.

گفته می‌شود ارزهای دیجیتالی رمز پایه غیرقابل هک هستند و باید به‌صورت ناشناس و با استفاده از سخت‌افزارهای قدرتمندی از پلت فرم‌های مخصوص استخراج این نوع ارزهای مجازی، استخراج یا به اصطلاح ماینینگ شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران