پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669506 تاریخ : 1402/07/23-18:08:42
,1,
طنین مهرنوین به روستای فیض آباد ابرکوه رسید

طنین مهرنوین به روستای فیض آباد ابرکوه رسید

مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای فیض آباد شهرستان ابرکوه واقع در استان یزد امروز طی مراسمی با حضور علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین، جمعی از مسئولین استانی و دانش آموزان و اهالی روستای فیض آباد افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، این بانک در ادامه فعالیت های خود در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و توسعه فضاهای آموزشی، مدرسه فیض آباد شهرستان ابرکوه را هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح و تقدیم کودکان کشورمان کرد. این مدرسه سه کلاسه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای 300 مترمربع احداث شده است.

در این مراسم به مناسبت آغاز سال تحصیلی به تمامی دانش آموزان این مدرسه بسته لوازم التحریر اهدا شد.
گفتنی است بانک اقتصادنوین تاکنون در احداث 47 مدرسه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار مشارکت کرده است که از این تعداد41 واحد آن به بهره برداری رسیده و شش واحد دیگر نیز در حال ساخت و تکمیل است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران