پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670019 تاریخ : 1402/08/20-18:24:49
,3,
طرح بلوط با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه البرز رونمایی شد

طرح بلوط با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه البرز رونمایی شد

در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی ( کیش اینوکس 2023) با امضای تفاهم نامه بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت بیمه البرز، از طرح بلوط رونمایی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در طرح بلوط همه هموطنان می توانند برای خرید انواع بیمه نامه از شرکت بیمه البرز، وام 300 میلیون ریالی بانک قرض الحسنه مهر ایران را دریافت کنند.

بهره مندی از وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون ریال و عدم مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله مزایای طرح بلوط بیمه البرز به شمار می رود.
هموطنان برای بهره مندی از طرح بلوط البرز می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر نمایندگی بیمه البرز در سراسر کشور بیمه نامه های مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و با بازپرداخت 12 ماهه (بدون پیش پرداخت) از شبکه فروش شرکت بیمه البرز خریداری کنند.
از آنجایی که درخت بلوط نماد قدرت و استقامت است و در چند دهه اخیر به این گنجینه طبیعی محیط زیست کشور آسیب زیادی وارد شده و به شدت نیازمند توجه و آگاهی رسانی است، نام این درخت برای طرح مذکور انتخاب شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران