پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669399 تاریخ : 1402/07/18-19:13:03
,10025,
ضرورت تغییر رویکرد شبکه فروش و بازنگری در ترکیب پرتفوی نمایندگان

در بازدید قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا از شعبه گنبدکاووس عنوان شد:

ضرورت تغییر رویکرد شبکه فروش و بازنگری در ترکیب پرتفوی نمایندگان

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تغییر رویکرد شبکه فروش و حرکت به سمت جذب بیمه های عمر و زندگی را از ضروریات بازار رقابتی امروز خواند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر احمد جوادی پور طی بازدید از شعبه این شرکت در شهر گنبدکاووس که با حضور هیئت همراه صورت پذیرفت، ضمن تشریح عملکرد بیمه دانا طی یک سال ونیم گذشته گفت: در حال حاضر با تلاش، همدلی و همراهی کارکنان دلسوز و متعهد در ستاد و صف، حق بیمه تولیدی این شرکت از مرز 21 هزار میلیارد تومان عبور کرده و پیش بینی می کنیم با ادامه این روند تا پایان سال جاری، حق بیمه تولیدی شرکت از مرز 36 هزار میلیارد تومان نیز عبور خواهد کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان، نمایندگان و اعضای پرتلاش شبکه فروش شرکت، به ویژه همکاران شعبه گنبدکاووس، به شاخص های عملکردی بسیار مناسب بیمه دانا اشاره کرد و عنوان کرد: خوشبختانه منطقه گنبدکاووس از ظرفیت های بسیار مطلوبی برای رشد و پیشرفت اقتصادی برخوردار است و این موضع عامل مهم در جذب پرتفوی در رشته های مختلف بیمه ای شرکت در این منطقه است.
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، سرمایه گذاری، ذخایر، ترکیب مناسب پرتفوی و نیروی انسانی را به عنوان ستون های اصلی شرکت نام برد و با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر از سوی شبکه فروش در حوزه تکافل اظهار داشت: تکافل یک نظام بیمه گری مبتنی بر عقود اسلامی است که در بسیاری از کشورهای اسلامی، به ویژه مالزی در حال فعالیت است که اخیراً در بیمه دانا نیز مدل رایج این نظام بیمه گری طراحی و پیاده سازی شده و اجرای آن در کشور می تواند گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات بیمه ای آنها باشد.
دکتر احمد جوادی پور، تجارب خود در سفر به کشورهای مختلف با هدف آشنایی بیشتر با مدل بیمه گری تکافل را یادآور شد و در ادامه با اشاره به مزایا، تفاوت ها و جنبه های مختلف کاربردی این نظام با بیمه گری رایج در کشور ما گفت: اگرچه نظام بیمه گری ما نسبت به سایر کشورهای اسلامی از لحاظ کمیت، قوی است اما از لحاظ کیفیت، نیازمند توجه و کار بیشتر بوده و به همین دلیل ضرورت دارد در حوزه زیرساخت ها، نظام آموزشی، مطالعات و نحوه برخوردهای اجتماعی تلاش بیشتری داشته باشیم و با اصلاح فرایندهای آموزشی و رفتاری، در کنار تفکر اصلاح سیستماتیک، درصدد ارائه بهترین خدمات بیمه ای به آحاد جامعه باشیم.
ایشان با تقدیر از زحمات کارکنان و شبکه فروش شعبه گنبدکاووس، از آن ها خواست: با رعایت ترکیب مناسب پرتفوی، و بهره گیری از ظرفیت های مناسب نیروی انسانی، در جهت جذب بیمه نامه های عمر و زندگی و بیمه های اموال حرکت کنند.
لازم به ذکر است، پیش از اظهارات قائم مقام بیمه دانا، رسول اونق رئیس شعبه گنبدکاووس این شرکت طی سخنانی، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد شش ماهه این شعبه، تشریح کرد: حق بیمه تولیدی شش ماهه این شعبه 50 میلیارد تومان، میزان تحقق بودجه 94 درصد و نسبت خسارت نیز 64 درصد بوده است.
در این مراسم حمیدرضا رجبی رئیس انجمن صنفی نمایندگان گنبد نیز طی سخنانی مهم ترین مسائل، مشکلات و دغدغه های کاری نمایندگان را مطرح کرد.
گفتنی است در سفر دکتر احمد جوادی پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا به استان گلستان و در راستای ایفای رسالت اجتماعی این شرکت، بسته های کمک تحصیلی شامل انواع لوازم التحریر و لوازم آموزشی از سوی بیمه دانا بین دانش آموزان مدارس در مناطق محروم گنبدکاووس توزیع شد.
قائم مقام بیمه دانا و هیئت همراه همچنین از شعب ساری و بهشهر استان مازندران بازدید کرده و ضمن گفت وگو با کارکنان و تشریح عملکرد، چشم انداز و اهداف شرکت، در جریان آخرین خدمات و فعالیت های شش ماهه این شعب نیز قرار گرفتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران