پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658320 تاریخ : 1402/05/22-14:33:01
,3,
ضرورت تسلط همیاران شعب بر طرح های بانک

ضرورت تسلط همیاران شعب بر طرح های بانک

رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک اظهار داشت: از همیاران مشتری انتظار می رود به اندازه کارکنان شعب بر طرح ها و خدمات بانک مسلط باشند و بتوانند توضیحات لازم را در این رابطه به مشتریان ارائه کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.

«احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک اظهار داشت: از همیاران مشتری انتظار می رود به اندازه کارکنان شعب بر طرح ها و خدمات بانک مسلط باشند و بتوانند توضیحات لازم را در این رابطه به مشتریان ارائه کند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه تعداد مشتریان بانک با شدت قابل توجهی رو به افزایش است، اما راه اندازی پلتفرم کیوبانک می تواند تا حد زیادی امکان ارائه خدمات را به صورت غیرحضوری فراهم کند.
غلامی گفت: اکنون منابع بانک به 200 همت بالغ شده که عدد قابل توجهی است و نشان می دهد که سطح عملکرد بانک بسیار قابل توجه است.
وی خبر داد: در حوزه کالاکارت اتفاقاتی در حال رخ دادن است که لازم است همیاران مشتری به آن توجه داشته باشند. هدف گذاری درباره کالاکارت انجام شده تا پنل ارائه خدمت به محل پذیرنده ها منتقل شود. با انجام این کار، شلوغی شعب برای دریافت کالاکارت کمتر خواهد شد و فضا مهیاتر خواهد بود که همیاران مشتری خدمات غیرحضوری را به مشتریان معرفی کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران