پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658234 تاریخ : 1402/05/18-23:59:21
,1,
ضرورت تبیین خدمات ارزنده بانک ها در کمک به پیشرفت و تعالی کشور

ضرورت تبیین خدمات ارزنده بانک ها در کمک به پیشرفت و تعالی کشور

رئیس کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان ضمن تبریک روز خبرنگار بر ضرورت تبیین تلاش و کوشش بی وقفه نظام بانکی در ارائه خدمات توسعه ای و کمک به پیشرفت و تعالی کشور تأکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، کورش پرویزیان به مناسبت 17 مرداد «روز خبرنگار» با ارسال پیامی، از همکاری، همراهی و همدلی خبرنگاران رسانه های کشور در معرفی دستاوردها و عملکرد سیستم بانکی و بانک پارسیان تقدیر کرد.

وی گفت: خبرنگاران، نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و با وجود شرایط سخت این حرفه، همچنان متعهدانه و دلسوزانه، با بیان انتقادات کارآمد، در مسیر روشنگری و امیدبخشی در جامعه و رشد و توسعه نظام بانکی و اقتصادی ایران اسلامی نقش مهم خود را ایفا می کنند.
رئیس کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی با استقبال از همفکری، همدلی و نقد منصفانه و دلسوزانه اصحاب رسانه، با اشاره به تلاش بانک ها برای افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید و اشتغال، بر ضرورت تبیین دستاوردها و خدمات ارزنده بانک ها در کمک به پیشرفت و تعالی کشور تأکید کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه نقش مؤثری در روایت دقیق، صریح، سریع و امیدآفرین از رویدادهای مختلف دارند و انتظار می رود فعالیت ها و خدمات ارزنده بانک ها به جامعه به خوبی تبیین شود و در نقدها از نظرات صاحب نظران و متخصصان بانکی بهره گیری شود.
وی با اشاره به نقش بانک ها به عنوان موتور محرک و پیشران اصلی اقتصاد کشور گفت: امیدوارم اصحاب گرامی رسانه از زحمات ارزشمند و بی دریغ کارکنان خدوم شبکه بانکی در پیچیده ترین شرایط اقتصادی کشور صیانت کنند.
مدیرعامل بانک پارسیان گفت: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و در سایه تلاش مجدانه کارکنان نظام بانکی کشور و همراهی اصحاب محترم رسانه، در مسیر توسعه پایدار و روزافزون و خدمت رسانی به ملت سرافراز ایران؛ در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری با نام “مهار تورم، رشد تولید” نام گذاری شده است؛ در تحقق این شعار و آرمان های متعالی کشور، موثر عمل کنیم.
وی در پایان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اندیشه و قلم، با ارج نهادن به مقام والای خبرنگاران و اصحاب رسانه، به عنوان نمادهای عالی فرهنگ و جریان سازان توسعه و مردم سالاری، روز خبرنگار را تبریک گفت و برای فعالان عرصه اطلاع رسانی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران