پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 616978 تاریخ : 1401/03/25-09:28:26
,10026,
سیاست ما جلب رضایت مشتریان است

عضو هیات مدیره بیمه ایران گفت:

سیاست ما جلب رضایت مشتریان است

سید علیرضا سادات میر عضو هیات مدیره بیمه ایران گفت: مهمترین اولویت مدیریت جدید بیمه ایران در راستای سیاست های دولت سیزدهم، جلب رضایت مشتریان و بیمه گذاران این شرکت است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سادات میر، کاهش زمان رسیدگی به پرونده های خسارتی و تکریم بیمه گذاران را دو شاخص اصلی برای رضایتمندی ذینفعان بیمه ایران برشمرد و افزود: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت برای تحقق این اولویت مهم، برنامه های اجرایی دقیقی را تدوین کرده اند؛ که فعال سازی اپلیکیشن "بیمه ایران من" در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله این اقدامات راهبردی و کاربردی است.
سادات میر در ادامه افزود: ساماندهی شرکت های تابعه با هدف مولدسازی دارایی ها، بهینه سازی و رشد سرمایه گذاری ها و پیگیری جدی پیشرفت پروژه ساختمانی گلستان، از جمله سیاست های کلان و مهم شرکت در حوزه سرمایه گذاری است .
موضوعات زیان انباشته، به روزرسانی اساسنامه و همچنین تغییرات در ساختار اداری شرکت از دیگر برنامه های مهم هیأت مدیره بیمه ایران است.
عضو هیأت مدیره بیمه ایران "تحول" و "نوآوری" و همچنین توجه به سرمایه انسانی بی بدیل و شبکه فروش وفادار بیمه ایران را از دیگر برنامه های در حال تدوین برشمرد واعلام کرد : بزودی شاهد نتایج درخشان این اقدام ها خواهیم بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران