پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657893 تاریخ : 1402/05/05-00:58:28
,10025,
سه نماینده منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون در سال 1402

سه نماینده منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون در سال 1402

نمایندگان منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون در تیرماه معرفی شدند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، برترین نمایندگان و اعضای سازمان فروش بیمه های زندگی بیمه تعاون در تیرماه معرفی شدند.

بر این اساس، فاطمه خزائی و محمد حیدری خادمی از کرمانشاه و نیز رحمان یوسفی از رشت؛ سه برگزیده ای بودند که موفق شدند عناوین نمایندگان برتر بیمه های زندگی را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است همواره نمایندگان فروش تأثیر به سزایی در توسعه بازار محصول و نیز فرهنگسازی بهره مندی از محصول دارد و بر طبق پژوهشی که «روسندو ربوس» و «مارتین داویلا» در سال 2015 انجام داده اند، مشتری گرایی فروشنده بر عملکرد نیروی فروش تأثیر مثبت و معنادر داشته و فروشنده، نقش میانجی را در دستیابی به گرایش مناسب در بازار ایفا می کند.

گفتنی است تا پیش از این کرمانشاه و رشت با سه نماینده؛ و سمنان، کرمان و اهواز هر کدام با یک نماینده، توانسته اند لیگ منتخبین را به خود اختصاص دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 171
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران