پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682120 تاریخ : 1403/01/16-16:20:35
,1,
سال 1403 سال جهش و تحول بانک دی است

سرپرست بانک دی مطرح کرد:

سال 1403 سال جهش و تحول بانک دی است

در نخستین نشست هم اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی در سال جاری، علیرضا قیطاسی، سرپرست این بانک، امسال را سال تحول و جهش بانک دی در تمامی شاخص های عملیاتی دانست.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ستادی و از طریق وبینار برای روسای شعب بانک برگزار شد، علیرضا قیطاسی ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان در سال گذشته که منتج به کسب دستاوردهای مناسبی در بسیاری از شاخص ها شد، گفت: امیدوارم در سال 1403 که از سوی مقام معظم رهبری مزیّن به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شده است، بتوانیم علاوه بر کمک به رشد تولید و اقتصاد کشور، جهش عملیاتی را در بانک دی رقم بزنیم.

وی افزود: برای تحقق برنامه تحول ارائه شده به بانک مرکزی، زیرساخت های لازم در ساختار مدیریت امور طرح و برنامه ایجاد شده است تا با برنامه ریزی های صورت گرفته برای پایش هفتگی اقدامات و همت جهادی ایجاد شده میان کارکنان، اهداف استراتژیک برنامه تحول در پایان سال 1403 به صورت کامل محقق شود.
قیطاسی با اشاره به موفقیت بانک دی در سال گذشته در بهبود شاخص های عملیاتی گفت: در سال جاری نیز روسای شعب می بایست با تلاش شبانه روزی، برنامه ریزی روزانه و به کارگیری توان یکایک همکاران شعبه در مسیر سودآوری، جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات و رشد درآمد های کارمزدی از محل تعهدات، گام بردارند.
وی ادامه داد: هر فردی در واحد محل خدمت خود اگر با برنامه ریزی دقیق وبی وقفه فعالیت کند قطعا به نتایج خوبی خواهیم رسید کمااینکه شواهد نشان داده است که عملکرد بسیاری از واحدها طی 2 سال گذشته بسیار مطلوب بوده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال سال بهره برداری بانک دی است و در این مسیر از پتانسیل تمام کسانی که با انگیزه در مسیر اهداف بانک کوشا هستند استفاده خواهد شد.
در ادامه این نشست محمدرضا ادبی، نایب رییس
هیئت مدیره، رشد منابع بانک در سال گذشته را مرهون تلاش تمامی همکاران و اراده جمعی ایجاد شده در بدنه کارکنان دانست و تصریح کرد: امیدواریم در سال 1403 نیز با روحیه جمعی مضاعف علاوه بر تحقق تمامی اهداف برنامه تحول بتوانیم شاهد استمرار رشد و جهش بانک باشیم.
در ادامه اسماعیل جلیلی، عضو هیئت مدیره بانک نیز اهتمام کامل به تحقق گام های برنامه تحول را ضامن جهش بانک دانست و گفت: تحقق برنامه تحول مستلزم نظارت مستمر بر روی برنامه و بودجه است تا در صورت بروز هرگونه انحراف از برنامه، با اقدامات اصلاحی مسیر حرکت بانک به سمت تعالی اصلاح و هموار گردد.
همت الله حسین زاده، عضو هیئت مدیره نیز در ادامه این وبینار سال جاری را سال مهم و حیاتی برای بانک دی دانست و گفت: با برنامه تحولی ارائه شده به بانک مرکزی، مسیرها و اهداف بانک دی برای جهش و رشد، مشخص و روشن است و باید همانگونه که با همت جمعی در سال گذشته توانستیم در بسیاری از شاخص ها موفق عمل کنیم در سال جاری نیز با ایجاد زیرساخت های لازم تحقق برنامه تحول را نقطه تمرکز تمام فعالیت های صف و ستاد قرار دهیم.
گفتنی است در ابتدای این نشست احمد قدس الهی، مدیر امور طرح و برنامه بانک، ضمن بررسی روند بانک در سال گذشته، گزارشی از عملکرد شعب در شاخص های عملیاتی و همچنین اهداف استراتژیک بانک در سال 1403 ارائه کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران