پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658662 تاریخ : 1402/06/04-11:53:40
,1,
ساختمان جدید 2 شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در مشهد افتتاح شد

ساختمان جدید 2 شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در مشهد افتتاح شد

در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ساختمان جدید 2 شعبه جمهوری اسلامی و قاسم آباد مشهد افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی بانک، ساختمان جدید شعبه جمهوری اسلامی (کد 3619) و شعبه قاسم آباد(کد 3609) با هویت بصری جدید افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم دکتر شمسی نژاد با اشاره به حرکت خوب بانک در مسیر بانکداری دیجیتال، بیان داشت: یکی از مزایای بانک قرض الحسنه مهر ایران این است که علاوه بر توسعه بسترهای بانکداری مجازی، همزمان به بهینه سازی شعب خود نیز توجه دارد.
وی افزود: علی رغم اینکه همه امور مالی و بانکی مشتریان می تواند به صورت غیرحضوری صورت پذیرد، اما استقبال گسترده مشتریان از خدمات بانک موجب شده تا افراد زیادی باز هم مراجعه حضوری به شعب داشته باشند.
وی ادامه داد: ایجاد فضایی درخور شأن مشتریان و کارکنان بانک از اولویت های بانک محسوب می شود و امروز شاهد این اتفاق مبارک هستیم.
در ادامه این مراسم ازگلی با تأکید به همکاران در خصوص استفاده از وثیقه در دسترس برای مشتریان از جمله سفته الکترونیک، گفت: تجربه نشان داده نرخ مطالبات ایجاد شده در وام هایی با ضمانت سفته الکترونیک بسیار ناچیز است و همکاران باید به شکل جدی تری از آن استفاده کنند.
شایان ذکر است شعبه جدید جمهوری اسلامی و قاسم آباد مشهد دارای فضایی به مساحت 200 متر مربع است، در حالی که شعب قدیم به ترتیب از 120 و 140 متر مربع مساحت برخوردار بود.
شعبه جمهوری در سال 1386 افتتاح شد و اکنون با حدود 15هزار مشتری منابعی معادل 2305 میلیارد ریال را جذب کرده و توانسته تقریباً 14هزار فقره وام را به ارزش 3675 میلیارد ریال پرداخت کند.
همچنین شعبه قاسم آباد در سال 1387 افتتاح شد و در حال حاضر با بیش از 16هزار نفر مشتری دارای 2704 میلیارد ریال منابع است که پرداخت بیش از 16هزار فقره وام به ارزش 3800 میلیارد ریال حاصل فعالیت های این شعبه است.
مشتریان گرامی می توانند برای حضور در شعبه جمهوری اسلامی به آدرس بلوار جمهوری، نبش جمهوری 16 و برای حضور در شعبه قاسم آباد به آدرس بلوار شریعتی، بین تقاطع فلاحی و خیابان مروارید مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران