به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه کار است با هدف بررسی چالش ها، الزامات و فرصت های سازمان ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسب وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می شود.
این رویداد تلاش می کند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسب وکارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کند که بهترین ها و موثرترین تجربه ها به اشتراک گذاشته شود.
مخاطبان رویداد برند کارفرمایی بنیان گذاران، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسب وکاری، مدیران منابع انسانی، مدیران برند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و علاقمندان مرتبط به حوزه فرهنگ سازمانی، برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات درون و برون سازمانی و... خواهند بود که می خواهند آخرین روندها و فرصت ها و چالش های این حوزه را رصد و از دیدگاه های کارشناسان و صاحب نظران مطلع شوند.
این رویداد نیم روزه همراه با پنل ها، ارائه ها، محتواهای متنوع و شبکه سازی و گپ وگفت های کسب وکاری برگزار خواهد شد و از جمله موضوعات و محورهایی که در آن، مورد بررسی قرار می گیرد می توان به موارد از جمله بایدهای رقابت سالم کسب وکاری در حوزه منابع انسانی، مهاجرت و چالش های مدیران منابع انسانی، اکوسیستم نوآوری و شکل گیری یک فرهنگ جدید سازمانی، برند کارفرمایی در زمانه بحران، نسل زد، پادفرهنگ و چالش های فراکسب وکاری اشاره کرد.
علاقه مندان برای حضور در این رویداد می توانند از طریق این لینک در سایت ایوند ثبت نام کنند.