پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658090 تاریخ : 1402/05/15-00:19:54
,10027,
رفتار مصرف کننده بیمه زندگی در ایران از نظریه تا عمل

پژوهشکده بیمه منتشر کرد

رفتار مصرف کننده بیمه زندگی در ایران از نظریه تا عمل

کتاب «رفتار مصرف کننده بیمه زندگی در ایران از نظریه تا عمل» نوشته دکتر حسینعلی بختیار نصر آبادی و دکتر طهمورث حسنقلی پور یاسوری، توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، کتاب رفتار مصرف کننده بیمه زندگی در ایران از نظریه تا عمل در 11 فصل شامل «کلیات»، «رویکردهای رفتار مصرف کننده»، «الگوهای رفتار مصرف کننده»، «شهود و تصمیم گیری»، «نظریه ها و الگوهای رفتار مصرف کننده محصولات بیمه ای»، «شرایط زمینه ای خرد و کلان تأثیر گذار بر رفتار مصرف کننده بیمه زندگی»، «شرایط درونی (فردی) تأثیر گذار بر رفتار خرید بیمه های زندگی فصل هشتم تردید و اعتماد »، «توصیف روایت و تحلیل تجربه زیسته افراد با بیمه زندگی»، «نگاهی فرایندی به رفتار مصرف کننده بیمه زندگی» و «الگوی تعاملی رفتار خرید بیمه زندگی (ایمولیب)» نگاشته شده است.

درک علل و عوامل تأثیرگذار بر خرید بیمه زندگی مستلزم مطالعه رفتار مصرف کننده در سطح فردی و الگوسازی این رفتار به منظور شناخت بیشتر و در نتیجه مداخله اثر بخش در فرایند تصمیم گیری افراد است. بخشی از رفتار مصرف کننده بیمه زندگی با استفاده از الگوهای عام رفتار مصرف کننده قابل تبیین است اما به دلیل ماهیت ویژه و منحصر به فرد محصول بیمه زندگی، مطالعه و ارائه الگوهای رفتار بیمه زندگی در کشور ایران ضرورت خواهد داشت.
کتاب حاضر با محتوای غنی در حوزه خدمات مالی و به ویژه بیمه زندگی، پُلی بین حوزه نظری و عملی رفتار مصرف کننده بیمه زندگی در کشور است که نشان می دهد چگونه مفاهیم، نظریه ها و الگوهای علمی می تواند راهنمای کسب و کارها، فعالان اقتصادی و آحاد جامعه در دنیای واقعی باشد؛ همزمان برای سیاست گذاران، مدیران محصول و مدیران بازاریابی و فروش این کتاب راهنمایی کاربردی و مفید خواهد بود. شبکه فروش نیز با مطالعه این کتاب به چارچوبی منسجم از پیش بینی و تحلیل رفتار بیمه گذاران دست خواهند یافت که می تواند آن ها را در ارائه پیشنهادات ارزش و مداخلات اثر بخش در هر مرحله از فرآیند خرید بیمه گذار یاری رساند، به فروش قابل توجه و پایداری بیانجامد و با ارتقاء سطح تحلیل آن ها را تا سطح مدیر دارایی و ثروت بیمه گذار و مشاور مالی و بیمه ای تراز اول ارتقا دهد.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب «رفتار مصرف کننده بیمه زندگی در ایران از نظریه تا عمل» می توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک 43 مراجعه و یا با شماره تلفن 22066063 داخلی 666 تماس حاصل فرمایند.
خرید اینترنتی این کتاب نیز از طریق تارنمای https://bookstore.irc.ac.ir/ امکان پذیر می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران