پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 671210 تاریخ : 1402/11/02-17:40:57
,10025,
رشد بیش از 2 هزار درصدی حق بیمه تولیدی در بیمه تعاون

رشد بیش از 2 هزار درصدی حق بیمه تولیدی در بیمه تعاون

مسیر متفاوت در حق بیمه تولیدی نتایج خوبی را در رشد این شاخص از ابتدای سال تا پایان آذرماه 1402 در بیمه تعاون رقم زده است، بطوریکه تراز مالی بیمه تعاون در صنعت بیمه با شرایط فعلی را بسیار قابل توجه می نماید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، شش ماهه 1402 در حالی برای بیمه تعاون به پایان رسید که جابجایی شاخص های مالی تعیین کننده برای این شرکت بیمه بیمه ای تراز مالی مالی قابل توجهی را رقم زد بطوریکه سود خالص بیمه تعاون در نیمه نخست 1402 به با 67 درصد افزایش و سود خالص هر سهم آن نیز با 65 درصد رشد همراه بود. سود عملیاتی بیمه تعاون نیز با 33 بهبود نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شد. رشد 90 درصدی درآمدهای بیمه ای از دیگر دستاوردهای بیمه تعاون در فاصله فروردین تا شهریور 1402 بود تا یکی از بهترین نیم فصل های بیمه تعاون در سنوات گذشته رقم بخورد.

نتایج بکارگیری یک استراتژی پایدار در بیمه تعاون

بیمه تعاون که در سال جدید با رویه ای متفاوت در حق بیمه تولیدی به دنبال ایجاد بستری برای رشد سایر رشته های بیمه ایست از ابتدای سال تا کنون نتیجه قابل توجهی را در میزان حق بیمه تولیدی رقم زده که جدا از افزایش چند برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل تراز خود را در سال جاری به خوبی بهبود بخشیده و می توان انتظار داشت در پایان سال این دستاورد رشد بیشتری داشته باشد.

بررسی ها نشان می دهد که میزان حق بیمه تولیدی بیمه تعاون در پایان آذرماه نسبت به ابتدای سال با رشد 2.003 درصدی همراه بوده که با توجه به وضعیت فعلی در بنگاههای اقتصادی و نیز شرایط معیشتی حاکم بر جامعه نتیجه ای قابل قبول برای بیمه تعاون به شمار می آید.

در کنار افزایش بیش از 2 هزار درصدی حق بیمه تولیدی بیمه تعاون خسارت پرداختی آن نیز از ابتدای سال تا پایان آذرماه با افزایش 1.387 درصدی همراه بوده که با این شرایط می توان گفت تراز تعاونی ها در صنعت بیمه تا پایان نه ماهه 1402 تراز قابل قبولیست.

حق بیمه تولیدی بیمه تعاون در 9 ماهه 1402 نسبت به 9 ماهه سال گذشته با رشد 78 درصدی همراه بوده و این در حالیست که تصمیمات اتخاذ شده برای صنعت بیمه در سال 1402 هرگز مناسب با عمق تأثیرات این صنعت در کشور نبوده است.

سایر نتایج حاکی از آنست که خسارت پرداختی بیمه تعاون در پایان آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 96 درصدی به 9 هزار و 330 میلیارد ریال رسیده است.

به این ترتیب با احتساب 18 هزار و 633 میلیارد ریال حق بیمه تولیدی و پرداخت 9 هزار و 330 میلیارد ریال خسارت پرداختی تراز بیمه تعاون در آذرماه 1402 به 9 هزار و 302 میلیارد ریال رسید که در بین شرکتهای بیمه ای تراز قابل توجهیست. این در حالیست که تراز این شرکت بیمه ای با همین محاسبه در پایان آذرماه سال قبل 5 هزار و 736 میلیارد ریال بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران