وی پرداخت بیش از 3.8 هزار میلیارد ریال خسارت توسط این شرکت در سال گذشته را عاملی برای جلب هر چه بیشتر اعتماد مشتریان خواند و گفت: در حالی که کشور در سال 1401 کشور شاهد افزایش چشمگیر هزینه های بهداشت و درمان بود، ولی شرکت بیمه آسماری توانسته با پرداخت بیش از 3.5 هزار میلیارد ریال خسارت درمان، نه تنها نقش عملی در کاهش هزینه های مردم داشته باشد، بلکه با انتخاب و مدیریت صحیح ریسک های بیمه ای و انضباط مالی در تأمین منافع سایر ذی نفعان شرکت نیز موفق بود.
معاون مالی و اداری شرکت بیمه آسماری تعیین سیاست های صحیح، اتخاذ تدابیر لازم و به هنگام، کیفیت مطلوب خدمات، تنوع محصولات، ارائه مناسب خدمات و شبکه فروش حرفه ای در سطح کشور را از جمله عوامل موثر بر موفقیت شرکت دانست و اظهار کرد: اعتماد و پشتیبانی سهامداران، بزرگترین سرمایه این شرکت در نیل به اهداف مورد نظر بوده و با توسعه پایدار و رشد کمی و کیفی خدمات این شرکت، رضایت مشتریان نیز بیش از پیش جلب خواهد شد.