پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657914 تاریخ : 1402/05/08-00:14:01
,2,
راه اندازی شعبه مجازی بانک توسعه صادرات تا پایان سال 1402

مدیر امور شعب بانک توسعه صادرات در گفت وگو با اگزیم نیوز خبر داد:

راه اندازی شعبه مجازی بانک توسعه صادرات تا پایان سال 1402

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات از راه اندازی شعبه مجازی این بانک برای خدمت رسانی برخط برای مشتریان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، یوسف نجدی در گفت وگو با خبرنگار اگزیم نیوز درباره اقدامات انجام شده برای راه اندازی شعبه مجازی این بانک، گفت: بانک ها مکلفند که تا پایان سال جاری 51 خدمت از خدمات پایه خود را در چارچوب شعب یا پیشخوان مجازی ارائه کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: سال گذشته اقداماتی برای راه اندازی شعبه مجازی بانک توسعه صادرات انجام شد اما اقدامات انجام شده بیشتر به عنوان یک پیشخوان مجازی بوده و به همین دلیل به اهداف تعیین شده، دست نیافته بود. با این حال کمیته عالی فاوا در ماه های گذشته با حضور دو عضو هیات مدیره در بانک تشکیل شده و به طور هفتگی جلسات آن برگزار و گزارشات پیشرفت آن به طور مرتب اطلاع رسانی می شود که نشان از اهمیت موضوع برای بانک است.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات اظهار داشت: در حال حاضر با همکاری معاونت فناوری اطلاعات بانک و شرکت توسعه فناوری آرمان، اقدامات مربوط به راه اندازی اولین شعبه مجازی بانک در حال انجام است.
نجدی توضیح داد: با راه اندازی این شعبه، مشتریان برای افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، بارگذاری مدارک و امور ارزی دیگر نیازی به حضور فیزیکی در بانک ندارند و امکان دسترسی به این شعبه را در تمام کشورخواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: بانک توسعه صادرات ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه صادرات کشور تنها 38 شعبه در کشور دارد و یکی از انتظارات مشتریان از ما راه اندازی شعبه مجازی بوده تا بتوانند خدمات خود را به طور برخط دریافت کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: با راه اندازی این شعبه، مشتریان به کارتابل مدیریتی دسترسی خواهند داشت و امور برای آنها تسهیل خواهد شد.
نجدی گفت: البته خدمات بانکداری مجازی بانک توسعه صادرات از این شعبه نیز فراتر خواهد رفت؛ ما بدنبال آن هستیم تا با همکاری معاونت فناوری اطلاعات بانک و شرکت توسعه فناوری آرمان، طرحی را در زمینه بانکداری باز برای مشتریان اجرایی کنیم.
وی در خصوص مزیت راه اندازی این طرح برای مشتریان، اظهار داشت: در حال حاضر بنا بر قوانین بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه، هفتگی و ماهانه مشتریان محدودیت هایی دارد که با استفاده از خدمات بانکداری باز، این محدودیت ها برای مشتریان برداشته خواهد شد و این موضوع تنها یکی از مزایای استفاده از خدمات بانکداری باز برای مشتریان بانک توسعه صادرات خواهد بود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران