پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635048 تاریخ : 1402/01/20-00:04:09
,3,
دیدار نوروزی رئیس و اعضاء هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور با مدیران ستادی و مناطق

دیدار نوروزی رئیس و اعضاء هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور با مدیران ستادی و مناطق

مراسم شادباش و دیدار نوروزی رئیس و اعضاء هیات سرپرستی موسسه با حضور معاونین و مدیران ستادی برگزار گردید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، روز چهاردهم فروردین سال جاری که با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن نیز قرین بود، مراسم شادباش و دیدار نوروزی رئیس و اعضاء هیات سرپرستی موسسه با حضور معاونین و مدیران ستادی برگزار گردید. در این مراسم مدیران و همکاران ستادی مناطق از طریق ارتباط تصویری بر خط در جلسه حضور داشتند.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، حشمت الله نظری عضو هیات سرپرستی با تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از تلاش کلیه همکاران در موسسه در سال 1401 تشکر نموده و در ادامه ضمن بیان مطالبی در خصوص عملکرد موسسه، به ضرورت ایفای نقش موسسه در تحقق شعار سال ( مهار تورم و رشد تولید ) تاکید نمودند.
علی صادقی قائم مقام موسسه نیز با بیان بخش هایی از عملکرد موسسه در حوزه های سرمایه انسانی، کسب و کار، فناوری اطلاعات، حقوقی و مالی در سال 1401 ضمن عرض خسته نباشید به کلیه کارکنان و مدیران از تلاش جمعی آنان تجلیل نمودند.
در ادامه سید کامل تقوی نژاد رئیس هیات سرپرستی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و اظهار امیدواری برای داشتن سالی پر از موفقیت برای خانواده بزرگ نور، بر تداوم و ارتقاء روند سیاست های موسسه در جهت حفظ کرامت کارکنان در همه ابعاد به عنوان یکی از مهمترین موضوعات تاکید نمودند. وی دستاوردهای مهم سال 1401 را مدیون داشتن اهداف راهبردی، برنامه ریزی مناسب، پایش مستمر، تلاش جمعی و هماهنگی کامل با دستگاه های ذیربط دانستند.
تقوی نژاد سال 1402 را سالی سرنوشت ساز برای موسسه نور دانسته که با تلاش و پشتکار همکاران در جهت نیل به اهداف تعیین شده، زمینه های موفقیت موسسه را فراهم نمایند. همچنین ایشان نقش موسسه را در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام گردیده، به طور ویژه در مهار تورم بسیار پر رنگ توصیف کردند.
همچنین در دیدار مذکور دو تن از مدیران ستادی مناطق به نمایندگی از کلیه مناطق بیاناتی داشته و ضمن تقدیر از حمایت های هیات سرپرستی و همکاری مدیران ستادی، میثاق همکاران پر تلاش بیش از پیش برای ارتقاء و توسعه موسسه را اعلام نمودند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 186
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران