پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595928 تاریخ : 1401/02/10-13:12:13
,10028,
خط تولید کارخانه اکریلیک 2 شرکت پلی اکریل اصفهان افتتاح شد

خط تولید کارخانه اکریلیک 2 شرکت پلی اکریل اصفهان افتتاح شد

خط تولید کارخانه اکریلیک 2 شرکت پلی اکریل اصفهان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مقامات افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرتضی حاجی کاظمی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی اصفهان ضمن تبریک هفته کارگر و در راستای افزایش سطح تعامل و تحقق شعار تولید،دانش بنیان و اشتغال افرینی در مراسم افتتاح خط تولید کارخانه اکریلیک 2 شرکت پلی اکریل اصفهان حضور بهم رسانده و از خط تولید اکریلیک شرکت پلی اکریل اصفهان واقع در شهرک صنعتی مبارکه بازدید نمودند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی اصفهان در این مراسم گفت: اراده ی سازمان تامین اجتماعی همواره بر رونق تولید و رفع موانع تولید استوار بوده است.
وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و در چارچوب قوانین و مقررات این سازمان، تمام توان خود را برای رفع موانع تولید به کار می برد.
حاجی کاظمی ضمن اعلام حمایت سازمان از شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک در قالب بخشودگی جرایم بیمه ای افزودند در سال گذشته شرکت پلی اکریل و اتوبوسرانی خمینی شهر از جمله کارفرمایانی بودند که سازمان تامین اجتماعی از آنان حمایت ویژه نمود.
وی ادامه داد: این سازمان با هدف حمایت از تولید داخل از هر شرکت صنعتی داخلی حمایت و پشتیبانی می نماید تا بتواند از ظرفیت های خود در داخل کشور استفاده بهینه نموده و کشور را در مسیر رشد و شکوفایی قرار دهد.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی اصفهان با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و بحران تولیدات داخلی، و مساله تحریم ظالمانه امریکا و کشورهای همسو با ان افزود: با وجود همه موانع سازمان تأمین اجتماعی حمایت خود را از شرکت های صنعتی بیش از پیش و با قدرت ادامه خواهد داد.
وی بر رسالت این سازمان بر برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تحقق عدالت همه جانبه و توسعه کشور نقش بسزایی ایفا می کند و امیدواریم با تعاملات بهتر و بیشتر با شرکای اجتماعی خود، شاهد رونق تولید در همه شرکت ها بویژه شرکت پلی اکریل را شاهد باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران