شماره: 595928 تاریخ : 1401/02/10-01:12:13

خط تولید کارخانه اکریلیک 2 شرکت پلی اکریل اصفهان افتتاح شد

خط تولید کارخانه اکریلیک 2 شرکت پلی اکریل اصفهان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مقامات افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرتضی حاجی کاظمی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی اصفهان ضمن تبریک هفته کارگر و در راستای افزایش سطح تعامل و تحقق شعار تولید،دانش بنیان و اشتغال افرینی در مراسم افتتاح خط تولید کارخانه اکریلیک 2 شرکت پلی اکریل اصفهان حضور بهم رسانده و از خط تولید اکریلیک شرکت پلی اکریل اصفهان واقع در شهرک صنعتی مبارکه بازدید نمودند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی اصفهان در این مراسم گفت: اراده ی سازمان تامین اجتماعی همواره بر رونق تولید و رفع موانع تولید استوار بوده است.
وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و در چارچوب قوانین و مقررات این سازمان، تمام توان خود را برای رفع موانع تولید به کار می برد.
حاجی کاظمی ضمن اعلام حمایت سازمان از شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک در قالب بخشودگی جرایم بیمه ای افزودند در سال گذشته شرکت پلی اکریل و اتوبوسرانی خمینی شهر از جمله کارفرمایانی بودند که سازمان تامین اجتماعی از آنان حمایت ویژه نمود.
وی ادامه داد: این سازمان با هدف حمایت از تولید داخل از هر شرکت صنعتی داخلی حمایت و پشتیبانی می نماید تا بتواند از ظرفیت های خود در داخل کشور استفاده بهینه نموده و کشور را در مسیر رشد و شکوفایی قرار دهد.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی اصفهان با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و بحران تولیدات داخلی، و مساله تحریم ظالمانه امریکا و کشورهای همسو با ان افزود: با وجود همه موانع سازمان تأمین اجتماعی حمایت خود را از شرکت های صنعتی بیش از پیش و با قدرت ادامه خواهد داد.
وی بر رسالت این سازمان بر برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تحقق عدالت همه جانبه و توسعه کشور نقش بسزایی ایفا می کند و امیدواریم با تعاملات بهتر و بیشتر با شرکای اجتماعی خود، شاهد رونق تولید در همه شرکت ها بویژه شرکت پلی اکریل را شاهد باشیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/خط-تولید-کارخانه-اکریلیک-2-شرکت-پلی-اکریل-اصفهان-افتتاح-شد.bos