پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 681922 تاریخ : 1402/12/16-17:38:54
,2,
خدمت رسانی شعب بانک مسکن در روزهای پایانی سال و ایام نوروز

خدمت رسانی شعب بانک مسکن در روزهای پایانی سال و ایام نوروز

با راه اندازی باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن در سراسر کشور تا 28 اسفند ماه ، خدمت رسانی به مشتریان به میزان دو ساعت افزایش یافت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن؛ بر اساس بخشنامه ابلاغی، مقرر شده که شعب بانک مسکن در صورت نیاز از 12 تا 28 اسفندماه سال جاری دو ساعت به ساعات کاری خود در طول روز اضافه کنند و به این ترتیب در این مدت کارکنان این بانک در راستای رعایت اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع تمامی خدمات بانکی را به متقاضیان ارائه می دهند.

همچنین تعدادی از شعب بانک مسکن در ایام تعطیلات نوروز از ساعت 9تا 12 نیز فعال بوده و آماده ارائه خدمات مورد نیاز بانکی به مشتریان هستند.

ایجاد باجه عصر در روزهای پایانی سال و نیز شعب کشیک در ایام تعطیلات نوروز، اقدامی است که بانک مسکن در طول سالیان متوالی به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشتریان و رسیدگی به امور بانکی آنها اجرا می کند.

اسامی شعب منتخب بانک مسکن که دارای باجه عصر و شعب کشیک آغاز سال هستند؛ در سایت این بانک به نشانیhttps://mskb.ir/br موجود است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران